Sierpień, 2009

Podjazdy:1700 m

Na zakwasach :D

Poniedziałek, 31 sierpnia 2009 · dodano: 31.08.2009 | Komentarze 3

Rano mimo poprzedniego dnia nie miałem zakwasów. Postanowiłem wrócić do domu z Łodygowic rowerem. Trasa standardowa. W Bielsku ścigałem się z moim Ojcem (z tym że on miał przewagę 130koni), i momentami wygrywałem.
Kiedy wjechałem do WPKiW miałem około 100km. Postanowiłem dobić przynajmniej 170km :D od 100-130 towarzyszyli mi Młody i Tata. potem znów sam. Kilka kółek wokół WPKiW i poleciałem do Sosnowca :) Tam spotkałem sie z Ola, poszliśmy na (Cappuccino i Cole). Potem znów gnanie :) Wróciłem do WPKiW i tam juz chyba zrobiłem 8-10 kółek. Podnosiłem średnią przez ostatnie 2h:)

O 20.40 wszedłem do domu :) 200.5 km na liczniku :)

Bilans ostatnich 2 dni - 503km !

Podjazdy:2700 m

Życiówka z Rafałem :)

Niedziela, 30 sierpnia 2009 · dodano: 31.08.2009 | Komentarze 3

Rafał zaproponował wyjazd do Częstochowy i chęć przynajmniej zbliżenia się do 300 km :) Dogadaliśmy wszystko dzień wcześniej i o 6.30 dziś rano z pełnym ekwipunkiem (małe plecaki z bukłakami) ruszyliśmy.
Początkowe 30 km słabym tempem, na rozruszanie się. (swoją drogą 11stopni Celsiusza nie pomagało..).
O 9.02 mieliśmy znak Częstochowa - mieliśmy zrobione około 85km :) Tam przerwa na poranna kawe (w moim wydaniu) i herbatę (w wydaniu Rafała). Kilka fotek pod Jasna Góra i szpula do zamku w Olsztynie. Tam również kilka fotek i po kilku minutach dalej w droge. Przelecieliśmy na Złoty Potok,Żarki a następnie Kroczyce gdzie zrobiliśmy mały postój. (batoniki i uzupełnienie zapasów)
Dalsze 30 km było dla mnie najcięższe. Duży podjazd przed Zawierciem i tam miałem dość :D ale jakoś podjechaliśmy. Potem przez Siewierz (przerwa)> Siemianowice! (w momencie kiedy zobaczyłem ten znak dostałem odpału i powera :D) Siemianowice przelecieliśmy z niesamowita prędkością i wlecieliśmy do WPKiW (gdzie okazało się że mam 220 km już zrobione :)
Dalej Rafał wymyślił trasę w kierunku Murcek. W tych lasach zorientowałem się że jesteśmy 5km od Tych (a że miałem na noc lecieć w góry z Ojcem i bratem - zadzwoniłem że spotkamy się w Czechowicach-Dziedzicach w MC Donaldzie).
Rozstaliśmy się z Rafałem i Pawłem który towarzyszył nam od WPKiW i dalej już leciałem sam :)
Trasa standardowa na Bielsko czyli Tychy->Kobiór->Pszczyna->Goczałkowice> MC w Czechowicach :D - dojazd 20.27 !! :D Po 10.5h udało się :D Wjeżdzając na stacje miałem 302.5 km ! :)

Dziękuję Rafałowi który przez 250km prawie cały czas prowadził (mimo wiatru). Bez Ciebie by to nie wyszło :)

Trzeba to powtórzyć :) albo zrobić 400km :P :D

Reszta zdjęć http://rafalcsc.bikestats.pl/ (i 2 relacja :)

Na Jasna Góre :D © raptor

Jasna Góra :) © raptor

Gdzieś w Częstochowie :) © raptor

Zamek w Olsztynie :D © raptor

Reszta zdjęć http://rafalcsc.bikestats.pl/ (i 2 relacja :)
Kategoria wyjazd 300-...

h km/h:

serwisy :D

Sobota, 29 sierpnia 2009 · dodano: 29.08.2009 | Komentarze 0

Dystans porażający :D Dziś tylko bieganie za kasetą i łańcuchem. Rano poleciałem do Paulo, od którego dostałem kasetę XT i łańcuch conteca (w całkiem niezłym stanie). [to wszystko niestety pieszo ze względu na ulewę]
Potem z rowerem do serwisu (30 min i już nowa kaseta i łańcuch).
Wieczorkiem kiedy wszystko już wyschło, szybka wycieczka do WPKiW w okolice pól marsowych aby sprawdzić stan łańcucha. Wygląda na to, że chodzi sprawnie :)
Okaże się jutro - 300km testu :)

Serwisy, Prace, Masy :D

Piątek, 28 sierpnia 2009 · dodano: 28.08.2009 | Komentarze 2

Dystans trochę chyba mniejszy od przejechanego ale nie moge go podać dokładnie. Rano spędzone na jeździe do serwisu, kurs do Siemianowic, WPKiW. Potem praca na rikszach. Droga do serwisu gdzie czekało mnie niemiłe zaskoczenie :/ muszę jutro jeszcze wymienić kasetę i łańcuch (bo po ostatnich wydarzeniach okazało się że łańcuch mam pokrzywiony). Na szczęście znalazłem kasetę deore za 55 zł i łańcuch shimano hg73 za 55 zł :D mając na uwadze zniżki w obu sklepach zamknę się w max 100zł :D
Potem masa (zabezpieczałem trase - zdjecia potem) i do WPKiW na after party :D

Na niedziele mam nadzieje będzie wszystko sprawne ;) 300 km czeka :)

nic ciekawego :D

Czwartek, 27 sierpnia 2009 · dodano: 27.08.2009 | Komentarze 0

Rano do Katowic (do Tomka) ustalić wszystko odnośnie jutrzejszych napraw. Całość licząc już z hakiem (który już mam) wyjdzie około 80zł :D (chyba że będę musiał kupić koło bo to jest ostro zdecentrowane).
Potem 11.30-12 jazda z Koną na forcrossie i hopach :D 12-17 praca :D

Beskid zaatakował Nas :D

Środa, 26 sierpnia 2009 · dodano: 26.08.2009 | Komentarze 2

Wycieczka planowana na cały dzień. Umówiłem sie wczoraj z Łukaszem (Beblakiem) z bikeforum.
6.00 - zbiórka pod spodkiem w Katowicach w składzie: Łukasz, Młody i Ja :D
7.00 - w biedronce zaraz za Tychami
Potem w kolejności: Kobiór, Pszczyna, Goczałkowice, Bielsko.
W Bielsku zmiana planów, zamiast do Ostrego polecieliśmy na Szyndzielnię. Po jakiś 30 min poszukiwań odpowiedniego podjazdu (bo szlak dla pieszych za bardzo hardcorowy) ruszyliśmy na szczyt. Jakieś 300m wyżej odłączyłem sie od Młodego i Łukasza i swoim szybszym tempem poleciałem na Szyndzielnię. Szczyt osiągnąłem o 11.55 :D Chłopaki dojechali około 12.20 więc miałem 25 min odpoczynku dłużej :D
koło 13.00 polecieliśmy na Klimczok.
Tam kolejna zmiana decyzji. Najprawdopodobniej nie wyrobilibyśmy się na Skrzyczne wiec postanowiliśmy zjechać do Szczyrku i rozpocząć odwrót.
Niestety w czasie zjazdu (dość hardcorowego) z Klimczoka, moja tylna przerzutka wciągnęła się w szprychy (z pomocą gałęzi na którą najechałem) i wyrwała się razem z hakiem i 2 szprychami :/ Efekt - 45 min mocowania się z łańcuchem, kołem i przerzutka. I tak juz dalej na rowerze jak hulajnodze, z pomocą chłopaków zajechałem do Łodygowic. Tam 30 min drzemki, leżąc na peronie i czekając na pociąg.
W pociągu, 2 stacje dalej, dosiadł kolega z Tarnowskich Gór razem z kompanem (okazało się że byli w Czechach na bikach)

Bilans strat w sumie wyjdzie prawie na zero, bo jutro mam dostać paczkę z nową przerzutka (tamta miała iść do kosza) a hak i tak musiał być wymieniony bo był już trochę krzywy :D

Dzięki chłopaki za wycieczkę. Naprawie sprzęt i możemy zrobić replay (tyle że bez gubienia XT :P)

3 Bikerów - zapora w Goczałkowicach © raptor

Młody i Łukasz © raptor

Łukasz i Ja © raptor

Szyndzielnia © raptor

moja przerzutka? nie poznaje :D © raptor

Odpoczynek na dworcu w Łodygowicach © raptor

nie tak różowo :D

Wtorek, 25 sierpnia 2009 · dodano: 25.08.2009 | Komentarze 0

Cóż.. :D ciekawy dzien :) Rano napisałem to co trzeba było napisać i juz chwilke przed 12.00 wyszedłem na rower :) miałem nadzieje ze jakoś dogadam się i pojade gdzieś z Rafałem, Mateuszem i Adamem ale się rozminęliśmy :D w efekcie jeździłem po WPKiW. Wycieczka dodatkowa do Rudy (całkiem ciekawa). Na światłach dojechały do mnie 2 fajne dziewczyny w czerwonym BMW Cabrio i po chwili rozmowy dostałem Snickersa :D (mam nadzieje ze będę miał okazje się zrewanżować :D)
Potem powrót do WPKiW i obijanie się :D (dzień lenia - niezrealizowane to co chciałem)

WPKiW -Katowice -WPKiW + Ekipa :D

Poniedziałek, 24 sierpnia 2009 · dodano: 24.08.2009 | Komentarze 0

No to wreszcie mam sprawny rower :) wymiana suportu i wszystko gra :)
Pół dnia dziś na rowerze. odebrałem go około 12 i od tego momentu właściwie z kilkoma przerwami non-stop jazda :D Koło 18.00 dojechali Mateusz, Rafał i Adam :D ale po 2 czy 3 kółkach z nimi zrobionymi odpadłem... już trochę miałem dość.
Ilość km jakoś mnie nie zadowala. chciałem zrobić jakieś 200 ale z racji tego że przez niecałe 3 tygodnie się trochę odzwyczaiłem od Gianta to musiałem skończyć na 155 :/ jutro będzie lepiej :)

mało :D

Sobota, 22 sierpnia 2009 · dodano: 22.08.2009 | Komentarze 0

Przed pracą jakies 30 km po WPKiW. Potem praca na rikszy..

XTC3 oddany do serwisu. w Poniedziałek ma byc naprawiona korba :) jeśli nie wyjdzie drożej jak 150zł to kupuje od razu tylne XT :D i zbieram na buty :P

Wyjazd + Riksza

Piątek, 21 sierpnia 2009 · dodano: 21.08.2009 | Komentarze 1

Rano przed pracą poleciałem na godzinkę na rowerek. Potem praca :D