Luty, 2012

Jest moc :)

Środa, 29 lutego 2012 · dodano: 29.02.2012 | Komentarze 3

Po 2 dniach odcięcia od świata razem z Historią Doktryn Polityczno-Prawnych, stwierdziłem, że dłużej w domu nie wytrzymam :D Do tego pogoda - ideał. Nawet ochraniacze na buty czy kurtka nie była potrzebna.

Treningowo Chorzów-Mysłowice-Katowice-Mysłowice-Chorzów :)

Myślałem, że początek sezonu będę miał dużo gorszy :) Dziś niezależnie czy z wiatrem czy pod wiatr - jechało się super ;) Jedyne na co trzeba było uważać - to nowe dziury powstałe przez zimę i kierowcy, którzy nie bardzo jeszcze biorą pod uwagę fakt, że rowerzyści są już wśród nich na drogach :D

Zdradliwa pogoda...

Niedziela, 26 lutego 2012 · dodano: 26.02.2012 | Komentarze 4

Pogoda za oknem niby super, więc mimo iż IC rozpoczynało się o 11.00, wyszedłem z domu o 10.00 i doleciałem do granicy z Mysłowicami i powrót na do Kato.
Na zbiórkę przyjechało jakoś 30 bikerów, więc było z kim jechać... Początek spoko, przeszkadzał tylko silny wiatr. Niestety zaraz za Mikołowem nie dość, że zaczęło mega mocno wiać, mnie odcięło a do tego zaczął sypać śnieg... Postanowiłem nie gonić za wszelką cenę peletonu, do którego pojawiła się mała strata, a powoli kierować się w kierunku domu (bo jazda w zamieci śnieżnej nie jest przyjemna). Po drodze jeszcze 2 potężne zamiecie.. Do domu dojechałem wyrąbany.. Ale w sumie dobry trening jak na początek sezonu. Niestety moje koła w takich warunkach się kompletnie nie sprawdzają :/

IC 26.02.2012 © raptor

Pierwsza porządna szosa 2012 ;)

Sobota, 25 lutego 2012 · dodano: 25.02.2012 | Komentarze 1

Miał być trening razem z ekipą chłopaków IC (Paweł Pięta, Grzesiu Ossolinski i Michał Otręba), jednak okazało się, że mam mało powietrza w tylnej oponie.. na tyle mało, że jakakolwiek dziura mogła skończyć się Snake'm. Wizyta w Bikershopie w celu dopompowania nie przyniosła skutku, bo przedłużka sramowska coś zwodziła... Rozstałem się z chłopakami, podjechałem do domu gdzie okazało się, że wystarczyło odkręcić i wkręcić znów przedłużkę, aby dało się skutecznie napompować.
Ruszyłem na Mysłowice. Przeleciałem aż za Jaworzno (Byczyna) - z wiatrem w plecy. Potem powrót - dużo gorzej bo pod wiatr.

Jutro jeśli pogoda pozwoli - IC ;)

Odchudzanie S-worka ;P

Wtorek, 21 lutego 2012 · dodano: 21.02.2012 | Komentarze 12

Cóż.. Po niedzielnym maratonie przyszedł czas na ocenę strat.. W czasie ścigania się, miałem jedną glebę.. właściwie trudno to przyrównać do gleby, bo po prostu położyłem się na prawy bok, przez jedną z kolein... Niestety gość jadący za mną wpadł na mnie i korbą rozwalił kask (tym razem już będę zmuszony zakupić nowy), oraz przejechał po kierownicy. W sumie na początku jednak nawet nie zauważyłem, że pozbyłem się nie tylko rogu, ale również i kawałka kierownicy.
Tak więc, jeśli ktoś nie ma pomysłu jak odchudzić swoje Carbonowe kierownice - polecam :)

Kiera po redukcji wagi ;P © raptor

złamana carbonowa kiera © raptor

Na szczęście (dzięki uprzejmości inicjatora mojego niedzielnego ścigania się) nowa kierownica już na mnie czeka :) (jeszcze nie wiem jak się za to odwdzięczę, ale coś będę musiał wymyslić ;) )

A łańcuch najprawodopodobniej będzie wymieniony na Connexa :) Mam nadzieje, że mnie nie zawiedzie :)

h km/h:

Northtec mtb zimą - karczew

Niedziela, 19 lutego 2012 · dodano: 19.02.2012 | Komentarze 9

Start z 11 sektora, jako nowicjusz. Już na pierwszych 50m, zgubiłem wszystkich ze swojego sektora, a następnie non-stop wyprzedzałem... myślałem, że kolejka osób do wyprzedzenia się nie kończy.

Cóż, miało być ostro i było... przez pierwsze 8km... Następnie na jednym z pagórków, po tym jak ktoś ustąpił mi miejsca, depnąłem i... zerwałem łańcuch...
Właściwie rozerwałem, bo mimo, iż ktoś proponował mi spinkę, to nie bardzo miałem ją jak "zainstalować".
Chwilę potem mineła mnie Marysia, której tylko krzyknąłem, że ma jechać ;)

Jak się okazało po 8kilometrowym spacerze, moje Słońce zdeklasyfikowało konkurencje ;) Marysia wygrała nie tylko w swojej kategorii, ale i w OPEN :)

Gratulacje i buziaki :*:*

Rap przed startem © raptor

A ja muszę poszukać łańcucha, który będzie wytrzymywał moje zrywy (bo to nie pierwsza taka sytuacja).

Temperatura:-3.0

Warszawa

Piątek, 17 lutego 2012 · dodano: 17.02.2012 | Komentarze 0

Wycieczka z Marysią do Centrum oraz do Decathlonu :) Powrót okrężną drogą ;)

Pogoda sympatyczna, lekko przeszkadzał pruszący śnieg.

Temperatura:-5.0

Kabaty

Czwartek, 16 lutego 2012 · dodano: 16.02.2012 | Komentarze 8

Od wczoraj siedzę u Marysi w Warszawie. Ponieważ Marysia w niedziele startuje w zimowej Mazowii w Karczewie, trzeba było się dzisiaj przepalić.
Pojechaliśmy do lasu Kabackiego. Wczorajsze opady, są tam bardzo zauważalne... Mniej więcej 20cm śniegu. Zrobiliśmy kółeczko i pojechaliśmy na gorącą czekoladę ;)
Mimo iż może nie widać tego po średniej, trening całkiem sensowny :) Jazda w śniegu wymaga specjalnej techniki.. :)

Marysia&Raptor; © raptor

Dziewczyna i Kochanka ;) © raptor

Temperatura:-15.0

TG

Sobota, 11 lutego 2012 · dodano: 11.02.2012 | Komentarze 5

Wycieczka do Tarnowskich Gór i nie tylko... Nie przewidziałem, że jest aż tak zimno... w pewnym momencie ratowałem się 20 min siedzeniem w Carrefourze.. ;)

Do Tarnowskich przez Nakło, powrót przez Zabrze. W TG poszukiwanie punktu zajeło mi jakieś 30 min... Kilka kółek po centrum.

Teren :)

Piątek, 10 lutego 2012 · dodano: 10.02.2012 | Komentarze 0

Sporo śniegu, temperatura znośniejsza i 2 punkty do odwiedzenia ;)

Z racji tego, że dostałem angaż do teamu Compas Bike Team, postanowiłem sprawdzić swoje umiejętności w terenie w cięższych niż zwykle warunkach (ślisko itp). Forma 4, umiejętności 5-. Tak więc muszę popracować trochę jeszcze :)