Lipiec, 2011

Imagis Tour 2011 czyli Raptor jest nienormalny :)

Poniedziałek, 25 lipca 2011 · dodano: 25.07.2011 | Komentarze 57

Pomysł startu w Imagis Tourze czyli BBTour (Bałtyk-BieszczadyTour) powstał 2 lata temu. Już w zeszłym roku chciałem startować, ale wypadek z samochodem zmusił mnie do odłożenia planów.
Kwalifikacje uzyskałem wyjątkowo (mimo wieku), ponieważ wygrałem maraton w Radlinie, przejechałem 500kę w Gliwicach i wstawił się za mną Oskar Sproch.
Do Świnoujścia pojechałem z braćmi Gospodarczykami (Kuba i Szymon). Na miejscu również z nimi mieszkałem w Hotelu. W piątek odprawa i omawianie trasy.
W sobotę od samego rana popadywało. Mniej więcej od około 7.00 większość zawodników była już w okolicy promu, instalowała GPSy i kompletnie bezsensownie marnowała czas (zamiast pospać te 30min dłużej…).
Start z promu o 8.00 i przejazd kilometr dalej na start ostry.
Moja grupa ruszyła o 8.25. Oczywiście zaraz po starcie zaczęło lać. Tempo równe, w miarę szybkie, po 20 km przegoniliśmy grupę startującą o 8.20.
Około 50km dogania Nas część ostatniej grupy, którą ciągnie Huszoft. Przez jakiś czas ostre zmiany, motywowani przez Huszofta. PK w Płotach trwał jakieś 45sek – podpis, banan do kieszeni i w drogę.
Huszoft motywował Nas jeszcze przez jakieś 35km, jednak w pewnym momencie urwał się swoim znacznie szybszym tempem… Na 130km w Drawsku Pomorskim mała przerwa na herbatkę i drożdżówkę. Dalej w deszczu do okolic Wałcza. Tam też doganiamy Kuriera i Piotrka Kurczyka. Stworzył się mały peletonik – Kurier, Kuba Gospodarczyk, Piotrek Kurczyk oraz dwóch jadących z nami bikerów i ja ;) PK w Pile wg mnie najgorszy na trasie.. jeden Snickers+woda… A akurat tam miałem straszną ochotę coś zjeść.. Na szczęście moje zapasy batonów mnie uratowały.
Przed Bydgoszczą zrywamy się z Kurierem swoim szybszym tempem, jednak na PK i tak dogania Nas reszta. Tu też przebieramy się wreszcie suche ciuchy. Zjadamy obiad i ruszamy dalej. W okolicach 21.15 dojeżdżamy do Torunia gdzie uraczono Nas różnymi pysznościami. Rozsiadamy się na chwile, odpoczywamy i nabijamy się z ekipy, która ucieka przed Nami (z braku czasu sikająca w spodnie).
Dalej już z oświetleniem do Włocławka. Tam szybka herbatka, baton i dalej na Płock.. i ten odcinek był pierwszym kryzysem.. jadąc komuś na kole, najnormalniej w świecie zasypiałem. Odżywałem jedynie na zmianach, dlatego też starałem się możliwie jak najczęściej, na nie wchodzić. Na tym odcinku też zaczęło mnie boleć prawe kolano… Na szczęście pani na stacji uraczyła mnie Ibupromem, a ekipa organizująca punkt kawą. Odżyłem :) Od tego punktu, wzrost mocy, wręcz jej nadmiar. W Siedlcach na PK kilku młodych ludzi niesamowicie zaangażowanych w organizacje. Właściwie jeśli ktoś przyjechałby tam kompletnie otumaniony, to ekipa zrobiłaby za niego wszystko – od odebrania roweru zaraz po przyjeździe, przez pełen serwis żywnościowy, aż po zadbanie o to żeby każdy miał pełen bidon.. Klasa :) Podobno ekipa uciekająca jechała na ten punkt kompletnie wykończona, zupełnie odwrotnie do Nas.
Do Grójca dojeżdżamy nad ranem. Lekkie modyfikacje w ubiorze, drożdżówki, ciepła herbatka i dalej w drogę.. Ponownie wrócił ból kolana.. Mimo zażytego Ketonalu, ból nie ustępuje.
Lekko pomylona trasa przez naszego przewodnika, zmusza nas około 1.2km przejazdu po szutrowej drodze. Na trakcie Królewskim podczas ściągania bandaża który miałem na kolanie, bandaż wkręca się w tylne koło. Zmusza mnie to do zatrzymania się i około minutowej walki z poplątanym w kasetę bandażem, przez co gubię grupę i nie mam pewności że dobrze jadę. Niezależnie jednak wbijam średnią około 40km/h i dość szybko dochodzę do ekipy. (przy ich 25km/h)
Chwile przed Wsolą wpada mi piasek do prawego oka. Mimo przemycia i kropli do oczu, nadal problem nie znika. W Hotelu zjadamy gulaszową (a kto chciał flaczki), a chłopaki z serwisu rowerowego (których poznałem już w Wieliszewie – ekipa OLSHa) smarują mi napęd.
Do Vikinga dojeżdżamy (696km) około 12.00. Tam też pyszny obiad (schabowy+ziemniaki) oraz herbatka. Ból kolana się nasila, a piasek nadal utrudnia mi życie. Niezależnie nie mam zamiaru się poddać jak Piotrek Kurczyk, który w tym miejscu rezygnuje z dalszej jazdy – podobno z powodu mięśni..

Do Nowej Dęby jadę zamroczony… w sumie cały czas myślę co zrobić z kolanem. Stwierdzam, że nawet jeśli przenocowałbym gdzieś to nic nie pomoże, a po kilku godzinach nie ruszania kolanem – będzie tylko gorzej. W nowej dębie kawa+makaron w sosie, trochę odpoczynku i dalej w drogę. Dołącza do Nas 2 bikerów, którzy odpadli z pierwszej grupy. Aż do Rzeszowa gnamy jakby nas ktoś gonił. Przez Rzeszów przelatujemy za Kurierem, który w mieście jest w swoim żywiole i „z bomby” leci między samochody :)
Punkt w Rzeszowie przy samolocie (czy jak on się tam nazywał), rewelacja :D Placki z dżemem :D Tego mi było trzeba. 860km za Nami i jedyne 140 do mety podnosi mnie na duchu (bo nie wiem jeszcze co mnie czeka). Motywujemy się wzajemnie z Kubą i stwierdzamy, że pojedziemy za Kurierem ile tylko damy radę. Do Brzozowa tempo całkiem przyzwoite, a trasa całkiem przyjemna (mimo jednego mocnego podjazdu). Tam też wcinam pączka, dolewam wodę do bidona i uzupełniam zapasy :) od tego miejsca jedziemy już cały czas tylko w trzech – Kurier, Kuba i Ja :) (trzech muszkieterów:P )
Przed Sanokiem łapie Nas ulewa, więc do samego Sanoka dojeżdżamy nie dość, że kompletnie mokrzy to jeszcze niesamowicie zmarznięci. Mimo tego humory Kubie i Mnie dopisują, a tym razem My motywujemy Kuriera. Gorący rosół z makaronem to właśnie to czego nam było trzeba :) ubieramy się w kurtki przeciwdeszczowe i ruszamy na najgorszy, siedemdziesięciu kilometrowy odcinek :) Deszcz w sumie był o tyle dobry w tym momencie, że wszyscy już powoli zasypialiśmy, a podejrzewam, że tego kryzysu sennego moglibyśmy nie przetrzymać – deszcz nas obudził :P

Do Gęsiego zakrętu dojeżdżam resztkami sił… ledwo stoję na nogach, właściwie to nawet wchodząc do środka nie trafiam w drzwi.. (z resztą nie ja jeden). Tam czekają na Nas dwie bardzo sympatyczne dziewczyny, ciepła zupa i wszystko co było potrzebne. Odpoczywamy chwile i dowiadujemy się od kuriera, że najgorsze dopiero przed Nami… tym razem mu uwierzyłem. Czekały nas 2 przełęcze. Trzydzieści parę kilometrów do mety, wydawało się tak odległe jak na starcie w Świnoujściu… Ruszyliśmy spokojnie, nie chcąc się zajeżdżać.. Pierwsza przełęcz poszła dość szybko, więc miałem nadzieje, że i druga taka będzie… niestety myliłem się.. Podjazd wydawał się nie kończyć. Jak to Kurier fajnie ujął: „Czy ja ku*wa do nieba jadę??” – i do zdanie chyba idealnie opisuje ten podjazd :) Kiedy wydawało Nam się, że już koniec (a Kurier ubrał kurtkę ortalionową na zjazd) okazało się, że jeszcze 200m podjazdu.. Następnie jakieś 10km mocnego zjazdu w mgle. Zjazd tak Nas wychłodził, że momentami miałem problem z zaciskaniem klamek hamulca. Potem jeszcze tylko 14km i dojazd do upragnionej METY!!! :D

Na miejscu oddaliśmy książeczki do podbijania pieczątek oraz GPSy i mogliśmy cieszyć się zwycięstwem.. Czemu piszę zwycięstwem? Bo każdy kto dojechał na metę, wg mnie był zwycięzcą.
Meta wg mnie trochę idiotycznie zorganizowana. Na każdym punkcie na trasie dostawaliśmy wszystko co tylko dusza zapragnęła – od żurku, przez pączki przez owoce i kanapki.. na mecie jednak dostaliśmy miseczkę żurku, drożdżówkę i piwo.. trochę mało po takim dystansie.. Na szczęście miałem jeszcze zaoszczędzone batony :)
Czas brutto – 42h 04min. Czas jazdy 35h12min.

WIELKIE PODZIĘKOWANIA DLA KURIERA I KUBY :) Bo właściwie z nimi zrobiłem 95 % całego dystansu. Chłopaki jesteście zajebiści :)
Szacun i wielkie dzięki również dla Szymona, który cały czas czuwał Nad nami w PK i wspierał :)

Grójec BBT2011 © raptor

Do Zabrza

Czwartek, 21 lipca 2011 · dodano: 21.07.2011 | Komentarze 0

Pod Multikino w Zabrzu, zobaczyć się z Pawłem i coś odebrać.

Trening Szosowy

Środa, 20 lipca 2011 · dodano: 20.07.2011 | Komentarze 0

Do kato do Bikershopu na zakupy, potem na początek treningu szosowego i powrót po odbiór zakupionych rzeczy. Zakupy dzisiaj -40% dzięki Ficusiowi, który podciągnął mnie pod swoją zniżkę :) Dzięki stary ! :)

Szoska wyczyszczona, sprzęt gotowy,

Załatwić parę spraw...

Środa, 20 lipca 2011 · dodano: 20.07.2011 | Komentarze 0

Pierwszy wyjazd z sakwą.. Ciekawa jazda :) trochę trzeba się przyzwyczaić.

Do Radzionkowa po drożdże a potem do Kato do Unisportu.

Popołudniu niby na trening szosowy, ale mając na uwadze pogodę za oknem, podejrzewam że skończy się na siedzeniu w domu..

Załatwić parę spraw

Poniedziałek, 18 lipca 2011 · dodano: 18.07.2011 | Komentarze 0

Nastawienie do jazdy tragiczne.
Zawieść flash'a Ariemu a potem do Kato do Tomasza i Piotrka..

Z ekipą z Gliwic.

Niedziela, 17 lipca 2011 · dodano: 17.07.2011 | Komentarze 0

Chorzów-Kato-Mikołów-Gliwice. W Gliwicach wizyta u Ejpoka. Dalej o 15.00 razem z Michałem i Sebkiem ruszyliśmy na Pyskowice, Toszek, Tarnowskie Góry.. Potem na Chechło gdzie chłopaki poszli się kąpać :)
Dalej już właściwie przez Bytom do domu :)

Traska z ekipą z Gliwic

Sobota, 16 lipca 2011 · dodano: 16.07.2011 | Komentarze 2

Wczoraj późnym wieczorem informacja od Ejpoka, że szykują traskę na szoskach. Od razu decyzja na tak :)
Rano na Kraka do Gliwic na 10.30. Na miejsce przyjechał Michał, Sebastian i mój mistrz - Ejpok :)
Gliwice-Tarnowskie-Miasteczko Śląskie-Myszków-Dąbrowa Górnicza-Będzin-Sosnowiec -Kato- Chorzów :) Ekipa pojechała dalej do Gliwic a ja zjechałem do domku :)

Trening szosowy +WPKiW

Środa, 13 lipca 2011 · dodano: 13.07.2011 | Komentarze 2

Po wczorajszym jeżdżeniu wyjechałem na małych zakwasach, więc nie robiłem sobie specjalnych nadziei, że coś powalczę na treningu.
Na sokolskiej byłem 17.50. Dojechało kilku znajomych w tym Wojtek Ocylok, Ficuś, Karol i Mati <a href="http://math86.bikestats.pl/"> math86 </a>
Trening standardowo na początku bardzo wolno, dla mnie za wolno, więc pojechałem sobie z przodu, bo dzięki temu mogłem legalnie jechać na lemondce. Mniej więcej za Mikołowem zaczęło się mocniejsze tempo. W sumie cały czas współpraca z Ficusiem, który ma niesamowite "jebnięcie" z korby na podjazdach, jednak na prostych wychodziłem na zmianę ja :) (wyjątkami były niektóre dłuższe podjazdy, na których wytrzymałościowo wychodziłem troszkę lepiej).
Z czasem z naszej dwójki szarżujących kolarzy dołączyło parę osób, które w efekcie sprecyzowało się do 6 :)
Dalej już współpracując (chociaż współpracowało może 3 osoby) właściwie do samej mety lecieliśmy w grupie. Na końcówce odpadłem na kilka metrów i złapałem czerwone światło (które jednak po 4 sek olałem ;p).
Na metę wjechałem jako 6, jadąc w 1 grupie :) (pewnie gdybym nie wchodził tyle na zmiany mógłbym coś powalczyć mocniej).
Na koniec Mati uraczył mnie 0.5l Colą :) (DZIĘKI MATI) :)

Postanowiłem jeszcze dokręcić do 100 więc pojechałem z Matim do WPKiW.

po okolicach + WPKiW

Wtorek, 12 lipca 2011 · dodano: 12.07.2011 | Komentarze 0

Dużo jazdy :) W tym Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Zawiercie, a także Tychy i nie tylko :)

Po południu 67km w WPKiW :)

traska 1 + Kato itp

Poniedziałek, 11 lipca 2011 · dodano: 11.07.2011 | Komentarze 0

Rano do Tomka gdzie czekałem na kumpla który miał dotrzeć z rowerem.

Potem Traska nr 1 tyle że w drugą stronę + wizyta w Twomarku i trochę kręcenia się po okolicznych miastach..