HR max:175 ( 87%)
Rower:

Ostre warunki :/

Sobota, 5 września 2009 · dodano: 05.09.2009 | Komentarze 0

Ruszyliśmy z Młodym mimo mrozu jaki panował.. pod Spodkiem, zgodnie z oczekiwaniami nikogo nie spotkaliśmy wiec o 6.12 zaczęliśmy kierować się na Tychy. Całą drogę towarzyszył nam lekki deszcz który nasilił się w Kobiórze... Do Pszczyny dojechaliśmy już maksymalnie mokrzy i zmarznięci :/ Postanowiliśmy sie nie zatrzymywać i dojechać do MC Donalda w Czechowicach-Dziedzicach, gdzie chcieliśmy wypić coś ciepłego. Dojeżdżając do punktu odpoczynku, miałem tak zamarznięte palce, że właściwie nic nie czułem..
Po 30 min odpoczynku, patrząc na pogodę która jeszcze bardziej sie pogorszyła stwierdziliśmy że wracamy do Goczałkowic i wsiadamy do pociągu.
I tak z powrotem dostaliśmy się do Katosów gdzie oczywiście na przekór nam świeciło słońce :/
Cóż, dzień rowerowy się jeszcze nie skończył :) w Katosach za 2h rozpoczyna się roweriada a wieczorem w Gliwicach Nocny Rajd Rowerowy wiec może jeszcze coś dobije :)

edit: jednak nie dobiłem w terenie a na rikszy :D zrobiłem około 50 km :D Powód -MECZ :D zarobione 190zł w 6h :D