Rower:

WPKiW>Chebzie>kryrtyczna Masa Krytyczna :D

Piątek, 25 września 2009 · dodano: 25.09.2009 | Komentarze 0

Rano nie miałem planów rowerowych. Na szczęście Nax i Cusek napisali pytając sie o Mase :D około 13.00 napisał Mati czy ide na rower wiec postanowiłem wyjść na 14.00 do Parku i pokręcić sie troche. Potem dołączył do Nas Cusek i razem zrobiliśmy troche km. Dalej na Chebzie po chłopaków z Gliwic i Zabrza. W drodze na Mase, w WPKiW niezauważyłem dużej cegły rzuconej na ścieżke i złapałem "Snake'a". 2 dziury w dentce załatane i peleton dalej ruszył na Mase (ale oczywiście nie bezpośrednio bo Cuskowi odkreciła sie kaseta - pojechaliśmy z Cuskiem do Bikeshopu :D).
Masa jakby czekała tylko na Nas bo kiedy dojechaliśmy, wyruszyliśmy :D
Początek ekstra, zero konfliktów i dziwnych syt. Niestety gdzieś w połowie trasy jakiś baran w Autobusie postanowił wymusić pierwszeństwo, czego efektem był Młody pod kołami autobusu.. bilans strat na szczęście niewielki bo Młodemu nic sie nie stało, a ucierpiało tylko koło (w stopniu znacznym).
Potem 1.5h bawienia sie z policja i sprawa wygrana. Facet, mimo wcześniejszego wypierania sie, przyznał sie do winy i otrzymał mandat. A Młody wymieni sobie koło na nowe :D
Dzieki wszystkim, którzy zostali tam z Nami oraz wszystkim którzy zaangarzowali sie w sprawe :)