HR max:187 ( 93%)
HR avg:154 ( 76%)
Podjazdy:505 m
Rower:

Samotnie a potem ostro w grupie :D

Czwartek, 22 października 2009 · dodano: 22.10.2009 | Komentarze 1

Cały dzień gdzieś jeździłem :D Rano do Tomka w Katowicach pogadać o Klamkomanetkach dual control z XT które potem kupiłem :D
Potem Bytom- Ruda i do domu na obiad :D Po obiedzie około 16.10 wyszedłem pokręcić a chwile przed 17 spotkałem Mateusza,Rafała i tak po kolei jakieś 5 osób :D
Tempo Mati narzucił nieziemskie, jednak dawałem spokojnie rade, jednak kiedy po godzinie jazdy dołączył do Nas na moment niejaki Hosse, który zmotywował ekipe a następnie odpadł wymiękłem na 1 okrążenie. :/ Spotkałem jednak Adama i pojeździliśmy troche razem :) Dojechali do Nas Mati i Rafał (jednak juz bez ekipy, którą wcześniej najwyraźniej zgubili :D). chyba 3 okrążenia w ciemności przy oświetleniu lampek i mimo wcześniejszego braku sił, częściowo szybko :)
Potem Ekipa mnie opuściła, a ja zrobiłem sobie jeszcze 2.5 kółka i z czystą przyjemnością wróciłem na kolacje do domku :)