Temperatura:-12.0
Rower:

zimowo..

Sobota, 19 grudnia 2009 · dodano: 19.12.2009 | Komentarze 5

podana ilość km wyliczona z odległości punktów w których byłem. (gdyż wczoraj tak jak pisałem, zgubiłem licznik..)
Najpierw do MDK Batory do Ani z książką> Godula> Chorzów> SCC> Chorzów...
W SCC postój, gdyż przestałem czuć nogi (a to nie najlepszy objaw). Pozdrawiam dziewczyny z SCC (jeśli w koncu dotarły na tą strone :]). Nie mam jakoś pomysłu jak zabezpieczyć dodatkowo nogi przed mrozem :/
Przyjemność z jazdy dzisiaj troche większa niż wczoraj - mniejszy mróz nie zamrażał mi maski :D
Jutro jeśli sie w koncu dogadamy zdobywamy Szyndzielnie :)

ficus
| 21:38 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj Oczywiście, że tak. Ale... Zawsze musi być jakieś ale... ;) Po pierwsze nie bawi mnie jakoś za bardzo jazda w mrozie czy w deszczu/śniegu. Po drugie ostatnio odchorowuję strasznie sezon i nie chcę się jeszcze bardziej "doprawić". Po trzecie brak ciuchów cieplejszych na rower - jeżdżę dopiero od tego sezonu poważniej i już dość wydatków poszło na sprawy rowerowe, a ciuszki tanie nie są. ;) Po czwarte do zobaczenia na wiosnę! ;)
raptor
| 19:17 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj tylko szkoda je uszkodzić.. pomęcze sie jeszcze troche do wiosny i potem juz w SPD :D Jutro ostatnia jazda w tym sezonie :D potem 2-3 tyg przerwy :D
kundello21
| 18:57 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj Wiem że nie jeździsz w spd:) ja też mam noski. Ale chodziło mi o neoprenowe ochraniacze które zakłada sie na buty SPD. Jesli na spd działają, to na zwykłych też bedą.
raptor
| 18:51 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj Kundello chyba jesteś jedyną osobą która nie wie że ja nie jeżdze jeszcze w SPD :P od przyszłego sezonu zaczne dopiero :D narazie noski (które nawiasem mówiąc uratowały mi życie nie raz). :)
kundello21
| 18:03 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj Ehh te dziewczyny;) Na buty mozna założyc ochraniacze do spd, lub takie do chodzenia w górach (30zł)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!