h km/h:

nic nie przejechane :P Święta :D

Piątek, 25 grudnia 2009 · dodano: 25.12.2009 | Komentarze 2

Siemanko :D
Co prawda będąc tu w Grudziądzu nie jeżdżę, ale ponieważ zmieniły sie moje plany dotyczące sylwestra, mam jeszcze 3 dni jazdy w tym roku :)

Mam taki pomysł żeby pojechać grupą na Szyndzielnie. Oczywiście wyjazd rano pociągiem do Bielska-Białej i tam zaczynamy jazdę :)
Po zaliczeniu szczytu i powrocie do BB postanowimy co robimy. Ja chętnie wracałbym na kole, jednak dostosuje sie do grupy :) Kto chętny na taki wyjazd? 28-31.12 - terminy które proponuje :)

Przy okazji napisze że dzięki mojej wspaniałej rodzinie wyposażyłem sie w nowe sprzęty rowerowe (głównie stroje zimowe) oraz w nowe SPD :)

Pozdrawiam Wszystkich :)

Zapisujcie sie jeśli chcecie jechac :)

MIKI | 09:48 sobota, 26 grudnia 2009 | linkuj jeśli bedzie bez sniegu to moge sie pisac na 28.12.2009 z tym ze wolalbym wiedziec dokladnie jak to by wygladalo bo u mnie krucho z kasa bo widze ze zakladasz ze jedziemy cugiem :P to zas sa jakies koszty

najchetniej to ja bym sie karnal z katowic do bielska bo lubie genralnie te traske pozatym ostatnio kumpel z BB mi sie skarzyl ze nie wyskoczylem z nim ostatnio na bro :D
VSV83
| 17:59 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj Jeśli masz czym to zrób ze 2 fotki mostu B. Malinowskiego i wrzuć w wolnej chwili.Musi super wyglądać w tym czasie.Pozdro
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!