Rower:

Przelot nad WPKiW :D

Środa, 13 stycznia 2010 · dodano: 13.01.2010 | Komentarze 3

Nie wiem jak opisać wrażenia po dzisiejszej jeździe :D Poprostu rozpierała mnie dzisiaj pozytywna energia :D Ścieżki w WPKiW tylko zachęcają do "grzania". Co prawda nie było to, to co w lato ale i tak nieźle pogrzałem :D
Typowo siłowo i momentami ponad siły (mimo wszystko nie wszędzie jest idealnie gładko..).
Po drodze nie spotkałem żadnego bikera na bike natomiast spotkałem biegającego zawodnika Twomarku.. Zauważyłem tylko że jest strasznie zadufany w sobie więc odpuściłem sobie rozmowe z nim... (może kiedyś będzie okazja żeby się zmierzyć..)
Po 1.5h jazdy nie mam juz na nic sił :D teraz kapiel, kolacja i TV/Ksiązki :D

RafalCSC
| 07:51 czwartek, 14 stycznia 2010 | linkuj Taaaak w końcu wyszedłem już chyba zaczne na nowo jeździć bo ostatnio cieńko cieńko :)
AdAmUsO
| 21:17 środa, 13 stycznia 2010 | linkuj jak to się stało że się nie trafiliśmy ? też widziałem Tomasza S. z Twomarku jak śmigał po parku więc jeździliśmy o tej samej porze. Jeździłem odwrotne kółka, jak spotkałem Filipa i Michała to jeździliśmy już "normalnie". Co do biegania to najwcześniej za 2-3 dni, kolana muszą trochę odsapnąć ;) dam Ci znać.
kundello21
| 20:23 środa, 13 stycznia 2010 | linkuj Ładnie dałeś czadu:D rispekt:D
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!