Rower:

Poranne śmiganie :)

Piątek, 15 stycznia 2010 · dodano: 15.01.2010 | Komentarze 5

Tak mi się dziś dzień poukładał że na bike mogłem wyjść tylko rano :) wyjazd chwilke przed 9.00 :) dalej juz śmiganie.
W WPKiW panowie zajmujący się ścinaniem gałęzi:
brak przejazdu WPKiW © raptor

Poleciałem więc na Katowice.. przy spodku przygotowano mini stok na jakieś zawody snowboardowe, może być ciekawe:)
Stok dla Snowboardów © raptor

Katowice © raptor

Dalej z powrotem do WPKiW i tak kręciłem mniejsze kółka (bo panowie uparcie zajmowali wjazd "za" Zoo jadąc przy "Kamieniu"...
:) © raptor

Raptor :) © raptor

Po drodze niestety kilka postojów z racji problemów z tylną osią.. (na szczęście miałem 15 ze sobą :D).
Jeśli nie zrealizuje dzisiaj popołudniowych planów to wyjde dokręcić z chłopakami do setki :)

p.s. Zdjęcia specjalnie dla Kolegi który woli jak we wpisie jest coś do pooglądania :D

Edit: 16.50 wyszedłem do WPKiW (wiedziałem że Mati już kręci a Adam pewnie za chwile dojedzie :) Kręciłem z Nimi godzinke i potem odwrót do domku. Starczy na dzis :) jutro znów mamy przecież dzień :)