Rower:

Latający rowerzyści :D

Wtorek, 25 maja 2010 · dodano: 25.05.2010 | Komentarze 7

Dzisiaj właściwie dzień z rowerem :) wstałem koło 9.00 i już około 10.00 byłem na rowerku :D
Rano mało osób w WPKiW więc nudno się jeździło. Mimo to w pewnym momencie dojechałem do jakiegoś rowerzysty który chyba za bardzo się przejął tym że ma "ogon" bo na jednym z wiraży nie zwolnił i wywinął glebę :D Odwiedziłem zarząd parku (normalnie poproszę kartę stałego klienta) a potem do Tomka (Unisport).
Pokręciłem trochę i wróciłem do domu na obiad. :)

Po obiedzie 5 kółeczek w WPKiW i powrót do domu.. (Kilka razy spotkałem Niebieskiego który wyjątkowo jak na niego szybko jechał :D)

Koło 17 znów wyruszyłem do WPKiW.. w sumie bez większych planów kręcenia.. Oczywiście przy 2 kółku spotkałem Matiego z Helenką :D Chwile potem dojechał Rafał i się zaczęło :D oni na świeżych siłach, zgubili mnie na 2 kółku :D
Spotkałem Adama i z nim oczekiwaliśmy na dublowanie chłopaków. Potem zryw z nimi na chwile i znów odpadłem..

jedno kółko swoim tempem i kierunek - Dom :D

Kiedy wracałem zobaczyłem chłopaka którego próbowało dobudzić kilka osób.. Co się okazało - Chłopak zjeżdżał z mostku znajdującego się naprzeciwko Kapelusza i był przekonany że jest tam drewniana kładka dla quadów... a tu suprise :D Wywinął taką glebę że przez pół minuty nikt nie potrafił go ocucić.. Po chwili przyjechała karetka..

Teraz czas na Kolacje, zimnego browarka (z ojcem) i może jakiś film :)

razor84
| 23:57 środa, 26 maja 2010 | linkuj sio z tego parku, ja wiem, ze on jest fajny, ale dla Nas... zamiejscowych, Wy powinniscie miec zakaz albo wstep platny ;)
nax
| 20:32 środa, 26 maja 2010 | linkuj Wal to, jedz od razu na droge :P
Przewracac i tak sie bedziesz na swiatlach wiec lajt :]
RafalCSC
| 06:56 środa, 26 maja 2010 | linkuj Grażyna nie Helenka :) hahahahahahaha
raptor
| 06:44 środa, 26 maja 2010 | linkuj Naxu, nudzi mi się.. natomiast wolałem pierwsze dni w SPD pojeździć po parku a nie po ulicach (co by nie stwarzać niebezpiecznych sytuacji). Test w SPD zdałem puki co celująco więc dziś (środa) najprawdopodobniej pośmigam już jakieś trasy :)
kundello21
| 20:39 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Lider wyścigu :D ja już to wiem...
nax
| 20:21 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj czy Tobie sie nie nudzi strzelanie tych kolek w WPKiW? ;o
ja bym juz pierdolca dostal
codeisred
| 17:59 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj to musielismy sie minac w arku bo bylem jak juz byly 2 karetki i dwie straze pozarne :). wczoraj dopiero obadalem forum katowickiej MK i boski wpis pomaranczowego ludka :D. najbardziej mi szkoda ze nie moge okazac sie "wojkiem cietej riposty " bo cusek pozamykal mi ta mozliwosc. tak mysle ze co sie odwlecze to nie uciecze :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!