Rower:

Śmiganie + II Zabrzańska Masa Krytyczna

Piątek, 10 września 2010 · dodano: 10.09.2010 | Komentarze 3

Odebrałem rower z serwisu i pojechałem do Będzina (M1) i spowrotem przez katowice i WPKiW. Tam spotkałem Rafała i zrobiłem z nim kółeczko po WPKiW.
Po obiedzie znów na rower i na 17.25 pod CityRocka. Tam spotkanie z Mychą i szpula na Zabrze (przez Chorzów gdzie dołączył do Nas ojciec). W Zabrzu o 18.30 dołączyliśmy do Masy :)
Przejazd jak zwykle super. Na koniec poczęstunek i chwila na porozmawianie z innymi bikerami.
Potem akcja ratunkowa dla kolegi z Bytomia który pod Stadionem Górnika złapał pane.. Wymiana dentki i dalej już w gronie Bytomsko-Chorzowsko-Katowickim ruszyliśmy na Bytom.
W bytomiu nasza ekipa zmalała do 4 osób które pojechały na After :) (Dynio, Mycha, ojciec i ja :D). Zatrzymaliśmy się na granicy Bytomia i Piekar Śląskich w barze 24h gdzie pożywiliśmy się trochę :) po kilkudziesięciu minutach dojechał też Roman.
Powrót niestety już w deszczu. odwiozłem Myche i wróciłem do domu..
II Zabrzańska Masa Krytyczna © raptor

Raptor na II ZMK :) © raptor

After po Zabrzańskiej Masie Krytycznej © raptor

raptor
| 15:13 sobota, 11 września 2010 | linkuj będzie lżejszy :D jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to od nowego sezonu wyposażę go w komplet Dura-Ace (z wyjątkiem kół). Pedały też muszę zmienić na lżejsze i przede wszystkim szosowe :D
razor84
| 14:46 sobota, 11 września 2010 | linkuj lekki ten gałgan :P , to niesprawiedliwe ;)
mehow
| 09:43 sobota, 11 września 2010 | linkuj fajnie fajnie, wielkie dzieki za wizyte :)
zarabisty masz ten rowerek ;p no i smigasz :p
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!