k***a...

Środa, 25 maja 2011 · dodano: 25.05.2011 | Komentarze 3

Dzisiaj wreszcie miałem mieć sprawną szosę. Rano po wykładach do Tomka odebrać moje cudo... (na miejscu Tomasz zdążył pochwalić świetnie chodzącą przerzutkę ultegry a ja stwierdzić że jeszcze nie zerwałem nigdy łańcucha). Otóż po 500 metrach, ruszając ze świateł, zerwałem łańcuch który tak falernie się wkręcił, że zmasakrował przerzutkę i wygiął hak.. Mimo długiej akcji reanimacyjnej, przerzutka nadawała się do powieszenia na ścianę... Efekt- byłem zmuszony do zakupu nowej. z braku funduszy, stanęło na Sorze..
Wszystko w sumie fajnie chodzi, z wyjątkiem faktu, że musi się jeszcze zgrać łańcuch z korbą (bo przez to miałem dziś również szlif z asfaltem i złamaną lemondkę...)

krótko mówiąc - zły dzień..

Jedris
| 17:43 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj Widzę że nie ma opierdzielania. Przygotowania do maratonu idą pełną parą a teraz jeszcze taki pech i ustawienie sprzętu na hurra! Nic tylko pogratulować wytrwałości. Twardy jesteś i tylko czekać na 3k... ;]
raptor
| 06:08 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj pewnie :D ale miej na uwadze fakt, że mogę nie być w formie :D niezależnie, trza się spotkać i musisz się pochwalić nowym sprzętem :)
ficus
| 19:06 środa, 25 maja 2011 | linkuj Ło kurde, rzeczywiście jakieś fatum dzisiaj. ;) Raptor, od przyszłego tygodnia już po sprzedaży Kross'a przesiadam się na stałe na szosę nową, która już czeka w piwnicy na pedały, więc jak byś jakąś trasę chciał zrobić to masz mój numer. :))
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!