Gliwicka Czasówka - 7777 :)

Sobota, 15 października 2011 · dodano: 15.10.2011 | Komentarze 2

Dziewiczy start zarówno dla mnie jak i szosy. Ja nigdy wcześniej nie jechałem czasówki, a rower nigdy jeszcze nie startował w żadnych zawodach.

Wyjazd z domu około 9.00 żeby mniej więcej na 10.00 dojechać na Rybnicką w Gliwcach. Tam szybka rejestracja i oczekiwanie na start. W między czasie pojawił się Michał Barczyk i Ficuś.. Gdzieś też zauważyłem Paweła Pięte (jednak zorientowałem się, że to on tylko po białym Pectusie - jego bym nie poznał bez kasku i okularów).

Numer startowy 24. Co za tym idzie, startowałem 11.54 (starty rozpoczęły się o 11.30)
Wcześniej 2 razy objazd trasy. Raz lajtowo, a raz z chłopakami - mocniej.

Widząc ludzi którzy tam przyjechali doskonale wiedziałem że nie ma co walczyć o podium, ale chciałem zrobić jak najlepszy czas. Wystartowałem i całe 7777m zrobiłem w czasie 12min35sek - niestety. Gdyby nie boczny wiatr może było by lepiej. Bardzo przeszkadzały mi wysokie profile kół (furgałem po asfalcie jak tylko zawiało).

Generalnie zająłem 22miejsce OPEN (startujących 85+), więc nie popisałem się. Sprinty jednak nie są dla mnie :) Chętnie pojadę czasówkę 40km - bo tam już bardziej będę mógł powalczyć :)

raptor
| 20:58 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Powodzenia z takim wiatrem... Co prawda Paweł Bernas miał tam średnią 41, ale to już jest maszyna przygotowana do sprintów..
McAron
| 19:45 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Jezeli dobrze policzyłem to dało AVS 37 z małym hakiem, faktycznie na tej trasie dało się chyba lepiej. Tzn, ja na pewno nie :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!