IC

Niedziela, 13 listopada 2011 · dodano: 13.11.2011 | Komentarze 1

Miałem inne/lepsze plany na niedziele niż wyjazd z IC, jednak jak to z planami zwykle bywa - zmieniają się...

Rano przed 11.00 trudno było mi się zmusić do wyjścia z domu.. Głównie z powodu temperatury panującej za oknem, ale również z racji tego iż 100km w tempie planowanym przez ekipę IC byłoby nie dość że monotonne, to doprowadziłoby do tego że większość z nas by przemarzła..

O 11.00 zbiórka na placu IC. Nawet spora grupa jak na warunki pogodowe. Początek trasy spokojnie, jednak z czasem ekipa się rozkręciła.. Mniej więcej w Świerklańcu mała kraksa (ktoś zaczął hamować, ktoś nie wyhamował itd.), przez którą jeden z kolarzy rezygnuje z dalszej jazdy (uszkodzony sprzęt).

Dalej już bez większych problemów (poza paną) aż do zamku za Siewierzem. Tam też mała przerwa na ciepła herbatę i ciastka ;D

Powrót znacznie mocniejszy (co osobiście bardzo popierałem). Dojazd do Kato chwile przed 15.. :)

Dzięki wszystkim za trening! Do zobaczenia w nowym sezonie ! :)