Temperatura:-13.0

Zimmmnoooooo... :D

Wtorek, 31 stycznia 2012 · dodano: 31.01.2012 | Komentarze 3

Potwornie zimno na dworze, ale ubrałem się na tyle ciepło, że tego zimna nie czułem :)
Poleciałem za Mysłowice w kierunku na Chrzanów, jednak zawróciłem w pewnym momencie (z przyczyn o których pisać nie będę) :)
Straszny ruch dzisiaj na drogach... Jadąc na Chrzanów lekki wiaterek w twarz dzięki czemu - powrót z lekkim wiaterkiem w plecy :)

ficus
| 14:39 środa, 8 lutego 2012 | linkuj To czy będę na głównej czy nie to mało mnie obchodzi, ważne, że trening zrobiony i jest satysfakcja z wykonanej pracy. :) A też mógłbym wpisywać wyimaginowane kilometry z trenażera, ale... po co? ;) A trochę czasu tej zimy spędziłem kręcąc w piwnicy. ;)

W piątek szoska, hmmm, na razie jeszcze szosę odpuszczę, tylko napęd w Scottcie zarzynam, dopiero jak się cieplej zrobi (tzn. temperatura na plusie) to szosę z trenażera odczepię. :)
raptor
| 17:34 wtorek, 31 stycznia 2012 | linkuj Nie dojechałem do Chrzanowa ;) Zajechałem tylko kawałek za Mysłowice :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!