Bike Day + IC :)

Środa, 18 kwietnia 2012 · dodano: 18.04.2012 | Komentarze 4

Mimo nóg jak z waty, po wczoraj czułem niedosyt :)
Na dzisiejszy dzień miałem dwie opcje 1) Jechać na IC do Krk 2) pokręcić "na miejscu" a potem na IC do Kato..
W efekcie wybrałem opcję nr 2 :) Rano zahaczyłem Katowice potem przez Chorzów standardową drogą na Gliwice-Rybnik-Wodzisław-Czerwionka-Gliwice-Mikołów-Kato i zjazd na obiad :) Trochę odpoczynku i wyjazd na IC.. mając w nogach 172km ruszałem wraz z peletonem z betonowego placu.. plan miałem tylko taki, aby się utrzymać. Do Mikołowa cały czas w grupie, aż do Wyr w 1 grupie... Następnie lekko odpadłem i zacząłem współpracować z Arturem Boratynem (Gedore Team) i jeszcze jednym bikerem.. mieliśmy nadzieje dojść uciekającą ekipę.. niestety Tir na jednym ze skrzyżowań i brak kogoś "świeżego" do zmiany zniweczył nasze plany... Na przejeździe niestety pauza.. tam uciekło parę osób, przebiegając mimo zamkniętych szlabanów... do podjazdu na Kostuchnie w grupie, potem na kole Barszcza aż w okolice g. Kościuszki, gdzie postanowiłem lekko skrócić trasę, bo już mnie odcinało... Na placu betonowym licznik pokazywał 230.5km... No może gdyby nie wiatr, powalczyłbym do końca :) Niezależnie i tak jestem zadowolony, że dałem radę przejechać w dość mocnym tempie IC, mimo dystansu przejechanego wcześniej :)

Potem do WPKIW dokręcić te parę km i zjazd na upragnioną kolację ;)

IC 18.04.2012 © raptor

pawelwafel
| 15:28 niedziela, 13 maja 2012 | linkuj Ale mam minę. ;p
raptor
| 19:33 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Wiaterek był wnerwiający... Głównie potem na IC, kiedy przyszło się ścigać.. Ja niestety z przodu mam stożek i strasznie ten wiatr czuje na kierownicy ;/
limit
| 19:28 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Przy tym zimnym wiaterku ze wschodu to dystans i średnia naprawdę imponujące.
tlenek
| 19:21 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Człowiek stalowe łydy :). Brawo za te dystanse
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!