Hooollllyy Crap :D

Środa, 25 kwietnia 2012 · dodano: 25.04.2012 | Komentarze 11

Obudziłem się, ubrałem w strój i wyszedłem pokręcić... Niesamowicie wietrznie dziś.. Myślałem, że wczoraj wiało mocno, ale dziś to już jest przesada :D
Niezależnie, jadąc na Mikołów na jedych ze świateł (przed Bawarią Motors) ustawiłem się zaraz za Tirem, a 600-700m dalej ustanowiłem swojego nowego V-maxa :)
Odwiedziłem Mikołów, Mysłowice, Jaworzno, wróciłem do domu po Indeks i podskoczyłem znów na uczelnie :)
Teraz odpoczynek bo wieczorkiem IC :D

Przy okazji - jeśli ktoś jest chętny na przejazd Katowice-Hel (11/12 maja) to mamy jeszcze wolne miejsca ;) W sumie impreza: Sam Nocleg 20zł, Paliwo do samochodu tech -40zł, jedzenie we własnym zakresie, powrót PKP we własnym zakresie :) Katowice 15.00 ruszamy w Piątek, Hel - około 16-18.00 w sobotę ;) Nocleg w Jastarni w pensjonacie Draga. Jeśli ktoś jest chętny to proszę o wiadomość. Planowane tempo to około 30km/h (w peletonie łatwiej, osoby słabsze nie wchodzą na zmiany.. Peletonik pociągnę z jednym z członków BBT) :)

V-max 25.04.2012 © raptor

Po południu IC... Generalnie noga już nie podawała.. dojechałem samotnie goniąc 1wszą grupę. 2ga grupa daleko, daleko za mną...

flash
| 19:25 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Taki tytanowy Raptor ukręcił 85 km/h a znam osoby, które na poważnie potraktowały nagranie, na którym jakiś rowerzysta wyprzedził busa jadącego ponad 100 na godzinę :)
Roadrunner1984
| 13:00 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj Holy moly nieźle a powiedział bym zajebiście vmax hehehe czasem te TIRy się przydają :P
raptor
| 20:20 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj http://www.bikeforum.pl/threads/27785-Jazda-za-tirem...-Co-się-szybciej-zatrzyma/page6 Polecam poczytać ostatni post.. wszystko wyjaśnia..
WuJekG
| 19:00 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Ja się raz wpatrywałem w światła stopu TIRa z naczepą... a chwilę potem rysowałem asfalt (przy V około 50km/h). Ale ja jeżdżę chyba bliżej niż Ty, prawie rysując oponą zderzak, stąd moja wina.
Mam w planach Hel już od zeszłego roku, ale Wasz termin mi nie pasi. Powodzenia!!!
raptor
| 13:52 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Van, wkleje tu potem mega dyskusje o hamowaniu tira i roweru szosowego popartą badaniami itp.. Wierz mi, że szosa zatrzymuje się szybciej od pustego Tira (nie mówiąc już o załadowanym). Kwestia reakcji jeźdźca... Najlepiej wpatrywać sie w światła stopu :)

Paweł, korba 50zębów (niestety) a kaseta 11 :)
vanhelsing
| 13:20 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Mi udało się na Wiślance 83 za ciężarówką DHL osiągnąć, ale jak myślę coraz więcej o tym, to wiem, ze to czysta głupota, ciężarówka ma o wiele lepsze hamulce od roweru, przy mocnym hamowaniu nie ma szans, żebyśmy się zatrzymali. Jest ryzyko, jest zabawa, ot ;P
pawelwafel
| 13:00 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj jakie masz największe przełożenie? Mi za TIRem tylko 76km/h udało się wyciągnąć, ale już ciężko było nadążyć z pedałowaniem.
gruchu
| 12:03 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Wcale by mnie nie zdziwiło jeśli jakiś jadący za Tobą dokonał nagrania tego wyczynu i niebawem umieści go w sieci opatrzony tytułem "Wariat na rowerze goni TIRa"
raptor
| 11:16 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj No właśnie nie strach :) jak się leci za takim Tirem, to właściwie nie odczuwa sie tak tej prędkości :D Pozwoliłem sobie na to bo doskonale znam drogę i wiem, że nie ma żadnych dziur... w przeciwnym wypadku, nie podejmuje takiego ryzyka ;)
limit
| 11:01 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Jeszcze trochę i będzie można obejrzeć Video z fotoradaru z Tobą w roli głównej :-)
Ale prędkość zaiste imponująca. To już chyba trochę strach tak lecieć.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!