Góry part 2 :)

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 8

Rano dość wcześnie wyjazd z domku i kierunek Ostre :) Z Ostrego podjazd na Skrzyczne, dalej MałeSkrzyczne, MalinowskaSkała i zjazd na Salmopol>Szczyrk> Bielsko-Biała Komorowice gdzie zatrzymałem się na przerwę u znajomej ;) po jakimś czasie znów w trasie. Ponieważ jechało się nadzwyczaj dobrze, to Mikołów w 1.5h, a RudaŚląskaBykowina 24min później :) Potem przez WPKiW do domu :)

Hah :D kto by pomyślał, że 10tyś będę wbijał jadąc MTB :P

kondzios230
| 18:11 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Wstępnie myślę o przyszłotygodniowej ustawce, ale zobaczę jak po BM w Wiśle będę żył :P
| 17:38 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj No ja właśnie się rozkręcam :D
ficus
| 17:35 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Kurde chyba Ci za bardzo po ambicji pojechałem, jak Cię prawie doszedłem z liczbą kilometrów w maju... ;D Ależ Ty robisz tych kilometrów, szacun! :) Ja po Trophy dopiero dochodzę do siebie, ale teraz wakacje, także też trochę przybędzie mam nadzieję. :) No i złożyć 29''era... ;D
raptor
| 16:54 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj To daj znać kiedy, może uda mi się wyrwać z pracy wcześniej to podskoczę do BB po Ciebie i Cie pokieruje :D
kondzios230
| 16:40 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Raczej 2 wariant, myślałem na IC się jakimś zameldować :) Dzięki za info.
raptor
| 16:25 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj No i to poniżej to opcja na MTBka ;) Bo jeśli szosą, to lepiej (żeby nie jechać DK1) pojechać na Kęty-Oświęcim-Tychy :) Kawałek dalej, ale asfalt idealny i można zapier**ielać :)
| 16:20 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj No to tak :D Lecisz koło Pomarańczy :D Zaraz potem dojeżdżasz do ronda na którym (ja jadę w prawo, ale podobno już jest przejazd na wprost). I potem lecisz cały czas bodajże ulicą Legionów aż do świateł poprzecznie do DK1. Przecinasz DK1 i od razu jedziesz w prawo. Kijowa droga na odcinku ~500m i dojeżdzasz do Goczałkowic> wzdłuż DK1 masz bokiem taką drogę rozjeżdzoną przez traktory, potem asfalt aż do Pszczyny. Pszczyna-Piasek (tam chwilowo tylko można opcją dla pieszych, bo droga w budowie) i dalej to masz 2 opcje :D Szybsza to 2km asfaltem DK1 (poboczem) pod prąd i w lewo na Kobiór, albo po prostu od razu w las i szutrówką przez las do Kobióru (tam trochę kluczenia jest). Dalej też 2 opcje. Kobiór-Wyry-Mikołów (i potem ew. na Kato) lub Kobiór-Tychy-Kato :) (jeśli wiesz jak jechać z Tychów na Kato, to zaliczasz przy okazji LasyMurckowskie i 3 Stawy) :)
kondzios230
| 16:08 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Raptor, jaką trasę Bielsko-Katowice pokonujesz? Bo mam w planach przejazd tym odcinkiem i zastanawiam się jak ominąć krajówki :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!