h km/h:

Koniec Sezonu

Poniedziałek, 17 września 2012 · dodano: 17.09.2012 | Komentarze 2

Należy się parę słów wyjaśnienia, dlaczego nie ma wpisów na BS :D

Otóż - zakończyłem już oficjalnie sezon ;) KMki, które jeszcze sobie lokalnie kręce są na tyle nieznacznymi wartościami, że chyba nie warto poświęcać czasu na wpisywanie ich :)
Czemu tak szybko? Bo mam zaplanowany zabieg, który chcę zrobić jeszcze przed zimą (aby gdzieś od stycznia móc przygotowywać formę na nowy sezon), a który wyklucza możliwość jazdy na rowerze na jakiś czas ;)

Teraz częściej znajdziecie mnie na siłowni czy też biegającego za piłką ;)

Tak więc do "zobaczenia" w nowym sezonie ;)

madu
| 17:35 poniedziałek, 17 września 2012 | linkuj Uważaj na nogi przy tej piłce bo szatany latają i nie patrzą na faule.
limit
| 17:29 poniedziałek, 17 września 2012 | linkuj Dobrze, że okazujesz trochę litości tym, którzy próbują się z Tobą mierzyć na przejechany dystans. Ale i tak poprzeczka wysoko ustawiona. Dla wielu nie do przeskoczenia :-)
A na poważnie, to szybkiego i bezproblemowego powrotu na 2 koła w nowym sezonie.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!