Spontan :)

Niedziela, 10 marca 2013 · dodano: 10.03.2013 | Komentarze 3

Niedziele już wczoraj spisałem na straty... Była opcja porannego śmigania w grupie wraz z IC, ale już po przebudzeniu się widziałem, że raczej nic z tego - mokro, zimno, szaro... Nie bardzo chce mi się ciorać w takiej aurze :)
Na szczęście jednak w okolicach obiadu, asfalty lekko przeschły, więc zdecydowałem się na godzinkę kręcenia (takie było założenie :P). Ruszyłem standardowo 79 na Mysłowice i... mimo wiatru i ciężkiego początku- sympatycznie się jedzie. Zdecydowałem, że w takim razie robię tę samą pętle co ostatnimi dniami. Podjazdy nadzwyczaj dobrze, jak na słabo przepracowaną zimę, proste standardowo w okolicach 36-39km/h :) Dojeżdżając do Rudy Południowej stwierdziłem, że jeszcze przez jakiś czas będzie jasno, a że jakoś nie miałem ochoty jeszcze zjeżdżać, postanowiłem zrobić jeszcze rundkę na Gliwice (po drodze mijam Ejpoka jadącego w drugą stronę). W Zabrzu mała przerwa na kawę i ciastko. Miny ludzi, widzących kolarza - bezcenne :P
Mimo wiatru wiejącego ze wschodu, całkiem dobrze się dzisiaj jechało. Pod koniec trochę walki o utrzymanie średniej - z sukcesem :)

Oczywiście dziś po raz kolejny wkurzyłem się na Sigmę i ich durny system wpinania licznika... W okolicach Zabrza, zahaczyłem licznik nadgarstkiem i musiałem po niego zawracać... Przy najbliższej okazji, zmieniam ten szajs na coś co się normalnie wpina...

Przy okazji podzielę się doświadczeniem z nowymi słuchawkami. Otóż na rynku jakiś czas temu pojawiły się słuchawki Beats Monster by Dr.Dre... Oczywiście poza wyglądem i podobno możliwościami, powalały również ceną (700zł). Jakiś czas później pojawiły się "podróbki" tychże słuchawek w cenie bardziej przystępnej ~80zł...(oczywiście znalazłem też takie za 24zł, ale nie wiem czy to w ogóle mogło grać :P)
Zdecydowałem się więc na zakup podróbek, licząc, że przynajmniej w jakimś stopniu dorównują oryginalnym.
Po kilku dniach użytkowania stwierdzam tylko to, że są to świetne słuchawki dla kogoś kto słucha TYLKO utworów mających DUUUUŻO BASSU :D Jeśli chodzi o BASS to grają rewelacyjnie, natomiast wysokie tony to jakaś pomyłka :) Raczej nie jest to sprzęt dla audiofilów, ale w sumie czego oczekiwać od podróbek ;)