Samotnie + IC

Środa, 10 kwietnia 2013 · dodano: 10.04.2013 | Komentarze 2

Rano 3.5h siatkówki, potem od razu do domu, obiad i w drogę ;) W momencie kiedy ubierałem się w ciuchy rowerowe, za oknem przelotny deszcz- na szczęście ostatni w dniu dzisiejszym :) Początkowo na Chrzanów, powrót do Kato, pętla po Kato i na plac IC przyjeżdzam o 16.38 mając na liczniku ponad 95km :)
Na sam plac jak zwykle stawili się starzy wyjadacze szos IC, a także sporo nowych twarzy :) Po rozmowach, ruszamy chwile po 17... O dziwo, do Mikołowa bez najmniejszego problemu trzymam się z pierwszą grupą (basen swoje robi :P) Na dobrą sprawę dopiero na Belgijskich Asfaltach gubię 1wszą ekipę i spotykam Barszcza.. Dalej przez błota i "rzeki", współpracujemy z jeszcze jednym kolarzem. Tu większość siedzę na zmianie - i sprawia mi to przyjemność większą niż wożenie się na kole :P
Za przejazdem informuję Barszcza, żeby jechał swoje, a ja lekko ścinam trasę. Mimo wszystko ~140km w nogach w takim tempie i zrywach, jak na początek sezonu dało się we znaki :) jak się okazuje specjalnie nie zwalniam i na sam plac IC dojeżdżam dość sprawnie ;) Tam po jakimś czasie dociera pierwsza grupa (a wniej Ficu, Piętas, Gedorki i dwóch gości których nie znam) :)
Budet i ekipą Barszczowo-Mateuszową (OSOZTeam) wracam sprawnie do Batorego i domu :)
Trening mocny, teraz regeneracyjny browarek z ekipą, a rano znów w trasę ;)