Samotnie..

Wtorek, 16 kwietnia 2013 · dodano: 16.04.2013 | Komentarze 3

Miała być trasa na Mikołów-Gliwice, jednak zaraz po wyjeździe orientuje się, że jednak dzisiaj trzeba mocno walczyć z wiatrem, więc ciężko byłoby jechać na tamtych otwartych terenach. Pojechałem na Mysłowice, potem 3stawy, Kato i do WPKiW... W sumie nie było lepszego rozwiązania, więc kręciłem kółeczka, aż dobiłem 100 ;) W sumie bez spinania ;) Jeden "PRO" biker bez kasku dogania mnie i stwierdza "dobry jesteś" a potem gubi się gdzieś z tyłu :D

Kilka osób mnie o to pytało więc odpowiem tu: w tym roku nie mam w planach ŻADNYCH startów.. Może coś wystartuje, ale to raczej będzie w pełni spontaniczna decyzja :) Ten sezon przeznaczam na budowanie siły i wzmocnienie wytrzymałości, żeby następny startować na 100% :)

Roadrunner1984
| 23:01 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Ja kiedyś tak miałem że jak widziałem uciekającego zajączka przede mną to włączało mi się w bani ściganie aż dopadłem zwierzynę.
Ale taki zając jak ty ......heh ,chyba nie ma szans doścignąć :P:P:P:P
raptor
| 17:20 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj naprawdę się nie spinałem... Może tlen to nie był, ale można było iść mocniej - tylko nie po tych dziurach w WPKiW...
Barney
| 17:13 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Kocham to... "w sumie bez spinania" a średnia wypipdolona w kosmos nieosiągalna moim spinaniem się:D
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!