Czerwiec, 2012

Góry part 1

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 5

Co prawda wolne od pracy, ale jak to mówi jeden z naszych karajanów - Nie ma lipy :D
Ponieważ na codzień śmigam szosą, postanowiłem w ramach przygotowań do Mazowii, skoczyć w góry :) jako, że nie byłbym sobą gdybym tam pojechał pociągiem Kato-Tychy-Pszczyna-Bielsko szosami w (tu nowość) rekreacyjnym tempie czyli w okolicach 27km/h :) Potem podjazd na Szyndzielnie - który potraktowałem bardzo ambicjonalnie, więc dość sprawnie poszedł :) Na Szyndzielni napój i dalej na Klimczok (tu też w między czasie musiałem udowodnić jednemu bufonowi na HT, że strój i sprzęt to nie wszystko :P). Na Klimczoku nawet się nie zatrzymałem, obrałem od razu kierunek Szczyrk - i to był chyba najszybszy mój zjazd MTB :D Klamki hamulca łapałem tylko przed znaczniejszymi zmianami kierunku... W czasie zjazdu usłyszałem tylko od stojących 2 bikerów hasło "k*rwa, pojebany :D" :P Więc chyba mam zadatki na DownHillowca :P
Dalej do Łodygowic do domku, gdzie chwile odpocząłem. Potem wycieczka dodatkowa do Międzybrodzia Żywieckiego, Żar, zakupy i do domku :)

Piątek, 22 czerwca 2012 · dodano: 22.06.2012 | Komentarze 1

Dzisiaj krócej. Kurs na Brynów, Paderewę i Chorzów. :)

Edit: wyjazd do Kato, potem do Ariego.

Czwartek, 21 czerwca 2012 · dodano: 21.06.2012 | Komentarze 0

Zaczeło się tragicznie... Wyjazd z domu równo o 8.00 w kompletnej ulewie... Do tego stopnia, że ledwo wiedziałem gdzie jadę.. Po jakimś czasie się wypogodziło, ale cały dzień niestety w mokrych ciuchach... Trochę zleceń, parę odbiorów. Do domu dziś wcześniej, bo trochę roboty przede mną :)

Jeden z trudniejszych dni w Kurierce...

Środa, 20 czerwca 2012 · dodano: 20.06.2012 | Komentarze 3

No to mam za sobą mega hardcor :D Wyjazd do pracy już o 7.30... Od razu na Korfantego do Kato.. Potem mnóstwo kursów, w tym Giszowiec, Nikiszowiec, Brynów*2 (bo się okazało, jak już wróciłem, że muszę jechać ponownie), Piotrowice,Ligota, Centrum.. Na koniec wyjazd do Bytomia na 3 adresy i do Zabrza... (tam zwiedziłem pół Bytomia i Zabrza, bo oczywiście źle pojechałem - ale 2 ładne dziewczyny wskazały mi drogę do Centrum). Wracając z Zabrza trafiłem na bikera jadącego na IC do Kato... Trochę współpracy z nim i dojechaliśmy szybko do Kato gdzie zebrało się jakoś 40 kolarzy :) Niestety dziś już nie miałem siły, żeby się z nimi ścigać - wróciłem na upragniony obiad/kolację do domu :)
Wypite hektolitry wody.. Skwar i duchota niesamowita.

Wtorek, 19 czerwca 2012 · dodano: 19.06.2012 | Komentarze 1

Zleceń całkiem całkiem. Trochę latania, bo adresy rozrzucone po całych Kato... Parę odbiorów i o 15.00 wolny :) Jeśli zdążę odpocząć to pojadę jeszcze na początek IC :)

Edit:
Nie wiem czemu tak zamuliłem, ale byłem święcie przekonany, że dzisiaj jest IC. Pojechałem do Katowic tam zorientowałem się że IC jest jutro, potem 3 kółeczka w WPKiW...

Poniedziałek, 18 czerwca 2012 · dodano: 18.06.2012 | Komentarze 0

Dziś dzień w miarę na luzie jeśli chodzi o ilość zleceń. Noga podaje, ale organizm jest zmęczony :D idę odespać wreszcie :P

Nieudany start w Radlinie...

Niedziela, 17 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 8

Wszystko sprzysięgło się przeciwko temu abym stawił się na starcie w Radlinie.. Najpierw problemy ze sprzętem, potem 2 dni przed startem ostre przeziębienie popadające w grypę... Sprzęt udało się złożyć koło południa w piątek i na testowanie ruszyłem już z 12kg plecakiem - jadąc do Rydułtów gdzie miałem nocować (6km od Radlina).
Rano w sobotę około 7.00 stawiłem sie w biurze zawodów. Spotkałem sporo znanych twarzy, w tym 4 naprawdę mocnych długodystansowców - WujekG, Roman Kościak (1 w BBT 2011), Waxmund oraz Jarek vel Kurier Kędziorek... Okazuje się, że startuje z pierwszej grupy właśnie z wszystkimi wcześniej wymienionymi.
8.00 ruszamy z Radlina i eskortowani przez 2 motocykle docieramy do Wodzisławia.. Dalej już bez eskorty w grupie. Dość szybko klaruje się 5 osoba grupa, w której - co było dla mnie ważne- Roman Kościak oraz Kurier... Plan miałem taki, aby z tymi ludzmi zrobić cały dystans. Niestety po mniej więcej 30km, odpada również Kurier. I tu miałem moment zawahania - czy czasem nie lepiej poczekać na Kuriera, bo bliżej mi do jego poziomu, niż do poziomu Romana Kościaka (vel Kościeja). Jednak postanawiam jechać z grupą... Pierwsze 150km robimy ze średnią 37km/h, co jak się potem okazuje, było lekką przesadą. Połowa tego dystansu podjeżdżając i jadąc na wiatr.
Wjeżdżając na 2gie okrążenie, byliśmy już tylko w 4. Kościej, kolega którego imienia nie pamiętam, Piotr Kurczyk oraz ja. Kawałek za bazą, na podjeździe łapię zgona - za mało jadłem. Na szczęście Kościej nie pozwala mi się poddać pomaga mi dociągnąć sie do grupy, ratuje batonem energetycznym oraz bułką i daje kilka lżejszych zmian, podczas których dochodzę do siebie :) Kiedy ja odzyskuje siły, kryzys łapie Piotrka Kurczyka. Mimo iż chcemy na niego zaczekać (w końcu oni zrobili to samo dla mnie) to Piotrek decyduje się wycofać. Zostajemy w 3.
Do Wisły docieramy już dość mocno ujechani- głównie ze względu na niesamowity skwar (wg. relacji Jedrisa podobno było 38*C w cieniu).
Na punkcie wypijamy hektolitry wody, uzupełniamy zapasy jedzenia.. Tam też w pewnym momencie zaczyna mi lecieć krew z nosa... - to był dla mnie sygnał ostrzegawczy, że średnia jaką utrzymujemy jest za wysoka (34.6km/h na całym dotychczasowym dys). Oczywiście powrót z górki i z wiatrem więc specjalnie średniej nie redukujemy. 300km robimy w 9h21min (brutto) i miałem nadzieje, że pojedziemy dalej.. Niestety tam dowiaduje się od Romana i kolegi, że oni kończą. Koniec prądu - nie jadą. I pojawia się problem. Nad goniącym nas Waxem mamy jakieś 40min przewagi. Ponieważ odpocząłem troche decyduje sie wyjechać na 3 okrążenie. Po 75km docieram do Wisły - czuje się całkiem dobrze, mam zamiar uzupełnić zapasy i ruszyć dalej. Na nieszczęście dostaje smsa do Waxmunda, z prośbą abym zaczekał. Ponieważ miałem nadzieje, że zmniejszył odległość nas dzielącą, postanawiam zaczekać - w końcu do zrobienia było jeszcze 175km, a w 2 zawsze lepiej. Niestety Waxa nie ma aż 45 min, a ja przez ten czas zdążyłem się już na tyle rozleniwić i zacząć odczuwać bardzo mocny ból prawej stopy, że postanawiam na tym punkcie zakończyć swój udział w maratonie. Dla mnie wystarczył sam fakt, że udało Nam (z Kościejem) wywalczyć aż 45 min przewagę nad konkurencją - która zresztą cały czas sie zwiększała, oraz fakt - że dałem radę pojechać więcej niż Roman (który nie ukrywam od zeszłego BBT jest dla mnie swego rodzaju autorytetem w kwestii jazdy długodystansowej).
Potem całą noc właściwie na nogach, koło 3.00 dostajemy się z powrotem do Radlina gdzie do 11.00rano czekamy na rozdanie pucharków. Po rozdaniu przebieram się znów w ciuchy i ruszam znów z plecakiem w kierunku domu. Ponieważ idzie mi nadzwyczaj dobrze (mimo interwałów Radlin-Rybnik-Gliwice), postanawiam lekko dokręcić, w formie rozjazdu.

Zostałem sklasyfikowany na 300km egzekwo na miejscu pierwszym wraz z Kościejem i kolegą którego imienia nie pamiętam :)
Gdyby nie skwar jaki panował, pewnie przejechałbym cały dystans utrzymując jakąs tam przewagę nad goniącym mnie Waxem, jednak nie jestem przystosowany do jazdy w takich warunkach (wolę marznąć niż się przegrzewać).

Niezależnie - dobry trening zrobiony. Za 2 tygodnie Warka :) Jeśli ktoś miałby ochotę 1go lipca pomóc w biciu rekordu Polski, to proszę o kontakt :)

Chorzów - Rydułtowy

Piątek, 15 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 0

Z plecakiem do Cioci w Rydułtowach. Rower świeżo poskładany. Wszystko świetnie pracuje ;) Mimo iż z ciężkim plecakiem, jechało się dość szybko i sprawnie ;)

Nadanie PKP

Środa, 13 czerwca 2012 · dodano: 13.06.2012 | Komentarze 0

Musiałem nadać paczkę o 5.50... Mimo iż czułem się jak rozjechany czołgiem, to pozbierałem się z łóżka i ruszyłem. Po powrocie już niestety prosto do łóżka...

Wtorek, 12 czerwca 2012 · dodano: 12.06.2012 | Komentarze 0

Trochę kursów, parę odbiorów, wycieczka do Bytomia... Dziś już tragedia jeśli chodzi o korbę i łańcuch, ale w czwartek zamontuje nowe kółka (które właśnie kupiłem - Mavic Aksium Race + kasetę+ łańcuch) oraz nowy blat do korby, który mam nadzieje przyjdzie do piątku :)