wycieczka/trening 100-200

Dystans całkowity:19905.55 km (w terenie 230.00 km; 1.16%)
Suma podjazdów:2062 m

Pomyśleć...

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 07.04.2013 | Komentarze 0

Nie wiem co się ostatnio dzieje, ale wiecznie borykam się z problemami zdrowotnymi.. Ostatnio podejrzenie zapalenia stawów unieruchomiło mnie skutecznie na pewien czas... Dzisiaj niezależnie od stanów asfaltów ustaliłem, że pojadę na trening. Początkowo swoje, potem do Ariego po okulary (zostały przed wyjazdem do Wiednia) a następnie szybko do Kato na IC.. niestety w połowie drogi między Rudą a Kato - pana... Załatałem i już wiedziałem, że się nie wyrobię, więc zrobiłem pętle na Mysłowice, Mikołów, następnie Ligota, Ruda, Zabrze i do domu... W sumie pogoda całkiem fajna, jedynie zmarzły mi trochę stopy :)

Sompolno-Grudziądz

Poniedziałek, 3 września 2012 · dodano: 04.09.2012 | Komentarze 1

Byłem wręcz przekonany, że do zrobienia mam około 20km więcej :)

Rano około 8.30 ruszam od Mada... Dalej jazda z plecakiem i dalej na wiatr... Jazda do Torunia (88km) bolała :D W Toruniu na Rynku przerwa na kawę i szarlotkę. Potem już do Stolna mocne tempo i przyjemność z jazdy (mimo ostrego wiatru). Pod Stolnem strzela mi linka tylnej przerzutki, więc do dyspozycji mam na dobrą sprawę tylko najtwardsze przełożenie - co mi specjalnie nie przeszkadza, bo od Stolna jadę prawie z wiatrem...

Wadowice

Piątek, 31 sierpnia 2012 · dodano: 31.08.2012 | Komentarze 3

Jako, że okazało się, że mojego bloga czytają nawet członkowie rodziny, z którymi nie miałem kontaktu dobre kilka lat, to nadal będę tu skrobał parę zdań na temat każdego z treningów i przejazdów ;)

Dziś do Wadowic, odwieść Kask i okulary koledze. Przyjemne z pożytecznym. Szkoda tylko, że nie zajechałem na kremówki, ale śpieszyłem się na obiad :)

Do Wadowic pod lekki wiatr, ale mimo wszystko średnia lekko ponad 33km/h... Powrót już z bocznym wiatrem i przelotnym deszczem...

Bike Day :P

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 15.08.2012 | Komentarze 3

Wyjazd o 10.00 z Madem. Chorzów-PiekaryŚl-Miotek-Częstochowa. Cały czas mocno pracuje na "dziobie" pod wiatr, żeby odciążyć Mada w jego powrocie do domu (ma do zrobienia w sumie prawie 300km). W Częstochowie rozstaję się z Madem.. Mamy średnią około 31km/h... I wtedy się dopiero zaczęło :D Doganiam ekipę 4 szosowców, w nadzieji że jadą w moim kierunku.. okazuje się, że nie dość że jadą traskę 20km, to jeszcze się wleką. Zostawiam ich w tyle, 10km za Cze-wą "dorzucam do pieca" i potem już ogień (z wiatrem) do Tarnowskich-Bytomia-Chorzowa :) Teraz obiadek i albo jakis rozjazd typu traska I, albo pojadę na IC powozić się na kole :P

Jeśli na BBT będę miał taką formę jak dziś i do tego będziemy mieć taki wiaterek w plecy jak w czasie powrotu z Częstochowy, to myślę, że plan Romana Kościaka może być bliski zrealizowania :D

EDIT:
Po obiedzie pojechałem traskę 64km (Gliwice-Mikołów)i mając już 223km w nogach, zjawiłem się na placu IC. Niestety z pustym już bidonem - co jak się potem okazało- było zgubne. Z IC startuję o 18.00 z placu i plan mam jeden - dowozić się na metę. Ku mojemu zdziwieniu, cały czas utrzymuje się w pierwszej grupie- mimo takich mocarzy jak Patryk Gruszka (Gwada Bikers), Sylwester Janiszewski (CCC Polkowice) czy Paweł Pięta (NoTubes). Górki zaraz za Mikołowem, na których zwykle odpadałem, również w 1 grupie... Niestety zaraz potem zaczął doskwierac brak wody, czego efektem był spadek mocy... Odpadam z pierwszej grupy chwilę przed Belgijskimi Asfaltami. Dochodzi mnie 2ga grupa, jednak nie mam motywacji aby utrzymać im koło. Po chwili jednak spinam się i zaczynam mocniej jechać. Gdzieś w oddali za mną widzę goniącą mnie 10osobową ekipę- nie mam zamiaru oddać łatwo skóry. Dochodzą mnie na Belgijskich Asfaltach, jednak nikt z nich nie chce dać zmiany. W pewnym momencie specjalnie zwalniam, żeby zmusić kogoś do pracowania- jak się jednak okazuje tempo jakie ten ktoś narzuca zupełnie odbiega od tego jakie zwykle dyktowane jest na IC. Znów wchodzę na zmianę i mimo ~250km w nogach mam zamiar rozruszać ekipę- co w efekcie się udaje. Do Piotrowic docieram z ekipą, potem skracam trochę traskę IC, ze względu na "odcięcie prądu" :) Po IC powrót do domu. W sumie zrobiłem dodatkowo 131km...

Swoją drogą. Miałem okazję gościć Mada przez właściwie tydzień czasu. I powiem Wam drodzy Bikestatsowicze, że za rok/dwa ten Młody kolarz, dołączy bez problemu do czołówki polskich długodystansowców. To jego pierwszy sezon na Szosie a już śmiga ładne dystanse, jest zmotywowany na jeszcze większe - i wytrwale do tego dąży :) a co najważniejsze- ma zdrowe podejście do jazdy - zupełnie odbiegające od tego jakie reprezentuje znany Nam wszystkim Roberto z ELbląga :P

Rybnik z Madem

Piątek, 10 sierpnia 2012 · dodano: 10.08.2012 | Komentarze 0

Polecieliśmy z Madem do Rybnika do jego Cioci :) Tam zostaliśmy ugoszczeni obiadem i miłym towarzystwem :)

Cały czas pod ostry wiatr. Średnia bez rewelacji, ale niezły trening zrobiony :)

Rozjazd :P

Poniedziałek, 6 sierpnia 2012 · dodano: 06.08.2012 | Komentarze 0

Wczoraj po maratonie zastanawiałem się jak ja wstanę dzisiaj do pracy.

Na 9.00 rano stawiam się w bazie X-Pressów, gdzie już czeka na mnie 12 kopert do rozwiezienia.. No tak... Poniedziałek - nie dadzą człowiekowi odpoczać ;P Jeszcze wtedy czułem dość mocno dzień wczorajszy... Zakwasy dość spore.
Właściwie przez 4h miałem naprawdę co robić. Noga coraz lepiej podawała, aż w pewnym momencie zapomniałem, że mam za sobą przepracowany weekend i zacząłem jeździć dla samej przyjemności ;)

15.20 koniec pracy

16.00 - po 20 minutowym doładowaniu MP3 postanawiam wyskoczyć na jakąś traskę ;) Jak zwykle kiedy nie ma planu jadę na Traskę I (czyli Mikołów,Gliwice). Po drodze dzwonie do Jedrisa zapytać czy mogę do niego wpaść, jednak niestety Jedrisa nie ma w domu :D

Całość traski kończę w niecałe 2h co daje mi średnią w okolicach 33km/h (czyli średnio 2km/h wolniej niż przy normalnych przejazdach tą trasą).

Teraz czas na odpoczynek - jutro znów do pracy ;P

p.s. Pozdrawiam "Robercika", który zapewne teraz przeze mnie zwiedza pół świata :P

Kurierka + IC

Środa, 1 sierpnia 2012 · dodano: 02.08.2012 | Komentarze 0

Sporo kursów, potem tylko zmiana stroju i na IC. Po IC z Wydrą i Barszczem do Barszcza "na garaż" i na "izotonik" :P

Bytomski Rajd Rowerowy

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 24.07.2012 | Komentarze 0

Przyjechałem do Bytomia na start, następnie po paru km urwałem się na mocny trening w kierunku na Toszek i okolice, wróciłem na zakończenie Rajdu i potem jeszcze dokręciłem przez Zabrze i Traskę I.

Mazowia MTB24h

Sobota, 14 lipca 2012 · dodano: 19.07.2012 | Komentarze 0

Jazda w quatro. W nocy spadliśmy z drugiej pozycji i zrezygnowaliśmy ze względów głównie technicznych. Brakowało 4go do jazdy.

Gratulacje dla Ficka za pierwsze miejsce OPEN.

Wieliszew 2012 Mazowia 24h © raptor

ogień 100tka...

Niedziela, 8 lipca 2012 · dodano: 08.07.2012 | Komentarze 2

Najpierw kierunek Mikołów, dalej na Skoczów, nawrotka, Traska I i w efekcie wyszła niesamowita średnia... Dzisiaj testowałem nowe Carbo. Mimo niesamowitej duchoty i lekkiego wiaterku, postanowiłem dać sobie w kość. Wczoraj regen więc dziś noga naprawdę podawała.
Cały czas mocne tempo... Postanowiłem wyrobić wiecej siły - to tego mi brakuje czasami na sprintach.
Trening udany, średnia chyba jedna z najlepszych na tej trasie (solo)... :)

Przy okazji - niestety nie pojadę w tym roku BBT. Powodem są przede wszystkim finanse. NIe bawi mnie tego typu wydatek, za który na dobrą sprawę nic nie mam. 1000km mogę zrobić sobie w dowolnym momencie za 1/8 tego co musiałbym wydać na BBT (z dojazdami)... Tak więc powodzenia dla tych, którzy jadą ;)