Marzec, 2012

Piątkowe przepalenie :D

Piątek, 16 marca 2012 · dodano: 16.03.2012 | Komentarze 2

Wczoraj na FB szybkie pytanie, szybka odpowiedź - wykłady obaj z Ficusiem mamy dopiero po południu - wiec rano lecimy zrobić jakąś setkę ;)

Rano na 9.20 stawiam się u Ficka pod akademikiem w Gliwicach, potem na Tarnowskie Góry - Siewierz- Będzin- Siemianowice-Katowice- Chorzów :)
Do Siewierza średnią mieliśmy w okolicach 36km/h ;)
Od Siewierza taki "wmordewind", że niestety musiałem chować sie za Fickiem...

Morał dnia dzisiejszego - muszę poćwiczyć podjazdy :P

Dzięki Ficuś za jazdę ;)

"Sur le vent..." :)

Czwartek, 15 marca 2012 · dodano: 15.03.2012 | Komentarze 3

Ostatnie 2 dni spędziłem przy biurku z "Historią Doktryn Polityczno-Prawnych". Na szczęście pogoda była tragiczna, dzięki czemu nie kusiło mnie, aby wyjść pojeździć :D Przez cały czas nie mogłem się doczekać kiedy ją dosiądę, razem z nią będę szczytował i razem z nią łapał gumy (na szczęście ostatniego nie było ;P) - oczywiście mowa o szosie ;)

Dzisiaj rano element ogromnej adrenaliny, chwila niepewności i ogromna ilość endorfin po zdanym egzaminie, spowodowała, że już na pierwszym podjeździe ciągnąłem 50km/h.. :) Do Mysłowic wręcz przeleciałem (srednia 35.3), potem powrót do Kato i kierunek Mikołów... Tu niestety trochę w "mordewindu", ale mimo wiatru cały czas 35-40 :D Traska I standardowo mocno.. Okolice 40km/h i zryw około 5 min za Tirem ~60-70km/h :D
Przed samymi Gliwicami spadła mi trochę średnia - głównie z powodu mocniejszego wiatru ;) Potem przez Rudę Południową na Bytom i do domu :D

Co tu dużo mówić - było dzisiaj mega mocno.. Może po średniej tego nie widać, ale wiatr niesamowity w bardzo wielu miejscach, przez co też strasznie zmarzłem, bo ubrałem się na słoneczną pogodę a 1h po wyjściu słońce zniknęło :D
Jeśli w Miechowie nie będzie wiatru, to pociągnę ten mój peletonik przez jakieś 4h średnią w okolicach 33km/h :) A potem się będę woził ;P

W sumie by wypadało otworzyć coś w ramach świętowania, ale niestety - edukacja wzywa :D

Ale wreszcie zbliża się czas długich wypraw ;) będzie na to czas oraz pogoda :) Już w niedziele - rozbiegówka ;D

Okolice

Wtorek, 13 marca 2012 · dodano: 13.03.2012 | Komentarze 0

Pogoda tragiczna na jazdę, ale musiałem coś odebrać z RudyŚląskiej wiec jak już wyszedłem to trochę pokręciłem...

Na podjeździe od Kochłowic w kierunku Wirku, z jednego z kominów przydrożnych domów leciał strasznie duszący dym... nie wiem czym ludzie palą, ale na bank nie tym czym powinni.. takim to powinno się niezłe kary finansowe dowalać... Na szczęście tylko jakieś 200m w tym "zaduchu". Reszta, to ściganie się z samochodami itp ;) Rower do czyszczenia znów ;D

IC w deszczu i wietrze ;)

Niedziela, 11 marca 2012 · dodano: 11.03.2012 | Komentarze 9

Rano stwierdziłem, że nigdzie nie jadę - szkoda brudzić rower.. Jednak 10.20 wyszedłem z psem i stwierdziłem, że jest całkiem ciepło.. jedyne co - wszędzie pełno wody...

Postanowiłem, że zobaczę chociaż ilu ludzi przyjedzie na IC. Okazało się, że była nas piątka ;) Pojechaliśmy traskę na Rudę Halembę, Orzesze, łaziska, Mikołów i powrót do Kato :) Następnie już samotnie troszkę w tlenie i pod wiatr... Masakra :D

Bardzo spokojny wyjazd, dużo podjazdów, potworny wiatr. Pewnie gdybyśmy nie musieli czekać na jednego z jadących, to byśmy coś powyrywali z chłopakami a Gedore Teamu ;) Powrót w cudownej, słonecznej i suchej pogodzie :)

Raptor na IC © raptor

3/5 ekipy niedzielnego IC 11.03.2012 © raptor

Trasa I z Jedrisem

Sobota, 10 marca 2012 · dodano: 10.03.2012 | Komentarze 0

Wyjazd w sumie w celu potrenowania Jedrisa i do serwisu w Katowicach :) Traska I. Początek mocno do Gliwic a reszta - tlen ;)
Spokojna jazda, jutro pewnie ostrzej :)

Chęci na więcej są, ale czasu nie ma - egzaminy same się nie pozdawają ;D

h km/h:

Masa Krytyczna Zabrze

Piątek, 9 marca 2012 · dodano: 09.03.2012 | Komentarze 1

W sumie pogoda tragiczna, szkoda sprzętu, ale mimo wszystko na masę pojechałem. Umówiony byłem z Jedrisem, bo dawno się nie widzieliśmy i byłem ciekaw jak mu się jeździ szoską. :)
Sama Masa cieńka.. Coś jak w Katowicach... wymarzłem strasznie... Masy są nie dla mnie :P

Trasa I + WPKiW

Czwartek, 8 marca 2012 · dodano: 08.03.2012 | Komentarze 7

Jakoś brak chęci rano, przez co do Mikołowa nie umiałem się jakoś wkręcić w jazdę... Cały czas na wiatr, nie ułatwiał sprawy :)
Mikołów-Gliwice, jak zwykle zabójczo- tam mógłbym czasówki jeździć :D Do tego lewy tylny wiatr, więc można było grzać ;)
Następnie Gliwice-Chorzów-Kato i zjazd do WPKiW na 2 kółka ;)

Dzisiaj, tlenu nie było, ale też nie było spinania się. Raczej długo i miarowo.. :)

Jeśli kogoś to będzie interesować:

Trasa I - Chorzów>Kato>Mikołów>Gliwice>Sośnica>RudaŚl>Chorzów
Trasa II - Chorzów>Jaworzno>Chorzów (droga nr 79)
Trasa III - w przygotowaniu ;)

To są traski gdzie nie ma zbyt wielu świateł, na których trzeba się zatrzymywać, asfalt jest znośny i nie ma ogromej ilości dziur - co przy tych kołach jest dla mnie priorytetem :) Dlatego też - jeśli piszę "traska I - jutro" to jeśli się ktoś chce przyłączyć, to będzie wiedział jaki mam plan ;)

EDIT: popołudniu zażyłem legalnego dopingu :D Mianowicie oddałem kolejne 0.5L krwi. I tym sposobem, już prawie 2.5L mojej krwi komuś się przydało :) Oby dobrze służyła, ja sobie wyprodukuje nowiutką, świeżą - co poprawi trochę moje możliwości ;D

Mocno :)

Środa, 7 marca 2012 · dodano: 07.03.2012 | Komentarze 6

Rano około 7.00 sprawdziłem prognozę i stwierdziłem, że nigdzie nie jadę ;P 2h później, zmiana planów- wyciągnąłem zimowe ciuchy i ruszyłem w drogę ;)

Poleciałem traskę I (Mikołów-Gliwce-Chorzów). Do Mikołowa dostałem sie szybko i sprawnie, na trasie MIk.-Gliwice cały czas "wiatr w plecy" od wyprzedzających tirów. Raz udało mi się wbić za kolumnę tirów i dało radę parę kilometrów za nimi pociągnąć :)
Gliwice-Chorzów ścigając się z 840stką (wygrałem:P) a następnie poleciałem na Katowice i wracając wjechałem na 3 okrążenia do WPKiW :)

Wnioski z dnia dzisiejszego:
-Stożki uwielbiają prędkość ~50km/h
-Na stożkach nie jeździj za Tirami powyżej 60km/h - bo może to się źle skończyć :)

Noga dzisiaj podawała, więc zrobiłem dość mocny trening :) Jutro pewnie coś w tlenie :)

F**k yea :D

Wtorek, 6 marca 2012 · dodano: 06.03.2012 | Komentarze 2

Pogoda niby ładna, ale strasznie mroźno.
Niezależnie po zdanym egzaminie na 4 z prawa konstytucyjnego (w pierwszym terminie) poszedłem się wyżyć :)

Trasa na Mysłowice 2razy . Zerowa przyjemność z jazdy dzisiaj :/ Wiatr i mróz. :D Ale i tak mocno - bo ilość endorfin mnie napędzała :D

Zamykam tą spóźnioną sesję i zaczynamy treningi :P

Po aglomeracji :)

Poniedziałek, 5 marca 2012 · dodano: 05.03.2012 | Komentarze 0

Miałem coś do odebrania w Mikołowie a jak się potem okazało w Mysłowicach :D. Słońce za oknem,ruszyłem o 10.15 :) Pogoda wydawała sie rewelacyjna, jednak było zimno :) Niezależnie bardzo sprawnie dostałem się do Mikołowa (trasa Kato-Mikołów za jakimś tirem), gdzie podjechałem do taksówkarza, który uświadomił mnie, że ulica jakiej szukam nie znajduje się w Mikołowie... :D No i tu wyszło moje roztrzepanie, bo zapamiętałem adres, ale pomyliłem miasta - zapewne chodziło o Mysłowice...

Szybka zawrotka i kierunek Mysłowice (przez Kostuchnę). Znalazłem adres, załatwiłem co trza i wróciłem 79 do domu ;)